Jylinä leveällä renkaalla.
Vaihdoin 215/45-kesärenkaat alle ja alvaltilla jylisee niin s**tanasti. Mukulakivellä ei, eikä meteliä kovemmassa vauhdissa enää kuulu. Ohjaus ei täristä ainakaan vielä 80:n vauhdissa ja kovempaa en ole ehtinyt vielä kokeilla.
Kumit on StarPerformerit ja pintaa on kosolti. Olisko jossain kulmissa heittoa? Alusta on alkuperäinen B-Vectran sport.
ps, tuo on luettu, ei auttanut mun ropleemaan.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=10&3
Kumit on StarPerformerit ja pintaa on kosolti. Olisko jossain kulmissa heittoa? Alusta on alkuperäinen B-Vectran sport.
ps, tuo on luettu, ei auttanut mun ropleemaan.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=10&3
Ei se renkaan leveys niinkään,mutta matala profiili.Itellä 205/40/17 ja pitää aikamoista kuminaa asfaltilla,varsinkin jos "vanha" assu ja kulunut karheaksi.
Edit: Mukulakivistä ei muistikuvaa,kun kaikki paikat rämisee niin perkeleesti ja hampaista meinaa tippua paikat
<font size=-1>[ This Message was edited by: TJT on 2004-04-20 21:11 ]</font>
Edit: Mukulakivistä ei muistikuvaa,kun kaikki paikat rämisee niin perkeleesti ja hampaista meinaa tippua paikat
<font size=-1>[ This Message was edited by: TJT on 2004-04-20 21:11 ]</font>
Ok. Meinasin silti käydä tarkastuttamassa kulmat ettei ala kumet kulua epätasaisesti. Aattelinkin että kärsitään nyt meteli kun on sentään kivannäköiset vanteet.
edit: ei täristä muuten 130km/h:ssakaan mut vasemmalle viettää nopeudesta riippumatta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Timotee on 2004-04-20 22:03 ]</font>
edit: ei täristä muuten 130km/h:ssakaan mut vasemmalle viettää nopeudesta riippumatta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Timotee on 2004-04-20 22:03 ]</font>
- Vortexilla
- 'Kapitän'

-
SilverStar
- 'Kadett'

Mulla oli viime kesänä B1-Vectrassa,alla 205/40/17 WANLI merkkiset renkaat ja voin kyl sanoo et ikinä EN IKINÄ osta enää halpaa rengasta!!Minun mielipide on se et vanha totuus"hyvä ja halpa"on todellakin melkein mahdoton yhdistelmä.Kyllä se taitaa niin olla että on HYVIÄ ja sit on niitä HALPOJA...
Alkuviikosta laitoin alle Nokian NRZi:t 215/45/17 ja voin sanoo et renkaita verrattaessa,tuntuu et tuli viime kesä ajeltua lähinnä"raktorinrenkailla."Kyllähän tuo vähän lomakossa kirpasi,mut tulipahan autosta sellanen kun mulla on mielikuvakin ollu;hiljanen,vakaa ja hyvä ajaa...
Alkuviikosta laitoin alle Nokian NRZi:t 215/45/17 ja voin sanoo et renkaita verrattaessa,tuntuu et tuli viime kesä ajeltua lähinnä"raktorinrenkailla."Kyllähän tuo vähän lomakossa kirpasi,mut tulipahan autosta sellanen kun mulla on mielikuvakin ollu;hiljanen,vakaa ja hyvä ajaa...
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017