MV6:sen keskuslukko ja hälytin
Osaan vastata vaan kakkos kohtaan. Painat kaks kertaa ovet kiinni nappia. Ja jos painat tarpeeksi kauan niin se painaa ikkunat kiinni jos on jäänyt auki. Opelilla niitä ei vissiin saa auki kaukosäätimellä??
Näin siis ainakin minun -97 MV6:ssa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Komsaa on 2004-04-16 16:38 ]</font>
Näin siis ainakin minun -97 MV6:ssa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Komsaa on 2004-04-16 16:38 ]</font>
Koodaus:
- Avaimet virtalukkoon ja sytytysvirta päälle.
- Ohjelmointi on suoritettava 30 sekunnin sisällä virtojen kytkemisestä: osoita kaukosäätimellä katossa olevaan vastaanottimeen ja paina, pitäen sitä pohjassa muutamia sekunteja. Kattovalo alkaa vilkkumaan merkkinä ohjelmoinnin onnistumisesta.
Infrapuna-mallisissa kaukosäätimissä on muutamia perusvikoja: mikrokytkimen tinaukset murtuvat irti piirilevystä, samoin LEDin tinaukset ja patterin kontaktit hapeettuvat. Nämä kannattaa tarkistaa patterinvaihdon yhteydessä. Itse olen korjannut jo monia kaukosäätimiä, jotka eivät muuten ole toimineet.
<font size=-1>[ This Message was edited by: FC on 2004-04-17 09:36 ]</font>
- Avaimet virtalukkoon ja sytytysvirta päälle.
- Ohjelmointi on suoritettava 30 sekunnin sisällä virtojen kytkemisestä: osoita kaukosäätimellä katossa olevaan vastaanottimeen ja paina, pitäen sitä pohjassa muutamia sekunteja. Kattovalo alkaa vilkkumaan merkkinä ohjelmoinnin onnistumisesta.
Infrapuna-mallisissa kaukosäätimissä on muutamia perusvikoja: mikrokytkimen tinaukset murtuvat irti piirilevystä, samoin LEDin tinaukset ja patterin kontaktit hapeettuvat. Nämä kannattaa tarkistaa patterinvaihdon yhteydessä. Itse olen korjannut jo monia kaukosäätimiä, jotka eivät muuten ole toimineet.
Mikäs pienempi nappi. Avaimes vai erillises kaukosäätimessä? Mulla on avaimessa kaks nappia. Kun painaa toisen kerran kiinni menee hälyt päälle ja ovet "takalukkoon". Eli vissiin just se ettei saa sisältä auki.On 2004-04-16 19:48, Renex wrote:
Se pienempi nappi sulkee lukot vielä siten, että niitä ei voi aukaista sisältä päin. Eli jos joku särkee ikkunan ja luulee avaavansa ovet sisältä niin ei onnistu.
Omassa menee kyllä hälyt päälle yhdellä painalluksella isosta napista. Pitkä painallus tosissaan sulkee ikkunat joka olikin ihan uusi tieto minulle. Vielä kun olisi tuo ikkunan sulkusysteemi sellainen että se sulkisi ikkunat kiinni asti painamatta, nythän ikkunat jää puoliksi auki jos painamisen kesken lopettaa.