Kokemuksia Suomen tuning oy:stä

Keskustelua Opeleista
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

juu aivan paska paikka kyselin kerran sportti putkistoa. myyjä meni kattoon ja soitti viikonpäästä et löytyy yks vahän kolhittu ja pikkasen ruosteessa oleva 370e ei kiitos!!! boikottiin vaan
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mä kyselin sieltä Senaatorin jousia ja tarjosivat minulle ikivanhoja madallusjousia hintaluokassa 200-400€! He kuulemma myyvät ainoastaan laatujousia. Sanoimpa vaan, että Weitecitkin saa uutena halvemmalla. Kaveri vain tokaisi, että Weitecit ovat markkinoiden huonoimmat jouset, ja kun takuu menee umpeen niin jouset kuoleentuvat...
justjoo!

Viesti Kirjoittaja ASC-400 »

Ihan hyvin siellä on aina puhelimeen vastattu ja osiakin on tullut ostettua eikä ne mitään yli hintaisia ole ollut.
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

Kai se ihan ok firma on kun aikoinaan kyselin exlusive takahelmaa c ascoon niin ois ne myyny mulle uuden alle 80 eurolla, ei mun mielestä paha, mutta jäi kuiteskin ostamatta, joskus tilasin toiselle puolelle vilkun ja kyllä se tuli ja hintakaan ei ollu paha, muistaakseni 15 tai 10 euroa.
J Turunen
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J Turunen »

Itselläni ei ole ollut mitään valittamista asioidessani tässä firmassa. Aina on tarvittavat osat löytynyt ja vielä hyväkuntoisiakin, kun on itse päässyt valkkaamaan. Hinnastakin on yleensä päästy yhteisymmärrykseen.
Omega-3000
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega-3000 »

On 2004-03-20 10:01, Omega-3000 wrote:
Tapahtuipa joku viikko sitten tapaus kun tarvin kampiakselin tunnistimen kolmetonniseen omegaan. Soitto kyseiseen firmaan ja osa löytyi. Tuli matkahuollon kautta parissa päivässa.
No, anturia paikalleen, mutta eihän se passannut. Se olikin ilmeisesti neloskoneesta. Soitto firmaan ja sieltä luvattiin lähettää uusi osa. osaa ei kuulunut ja taas soitto firmaan ja asiahan oli unohtunut. Taas päiviä kului ja osaa ei kuulu (tekstiviesteihin ei vastattu), joten soitto firmaan, tai paremminkin kymmenen soittoa joihin en saanut vastausta. Vastaus tuli vasta, kun soitin kaverin puhelimella eri numerosta. Ja vastaus oli, että antureita oli kahdessa autossa paikallaan ja molemmat särkyivät irrotettaessa eli osia ei enää ole. Yllättävää sinällään, että sanoin asialla olevan kiire niin firmasta ei voitu ilmoittaa, että tietäisi hommata osat muualta.
Rahat hän lupasi palauttaa tilille. Rahoja ei ole näkynyt ja laitoinkin väärän anturin takaisin bussiennakolla, saa nähdä käydäänkö sitä lunastamassa.
Rahaa se on 60eeroakin, no kävin anturin hakemassa Opelin liikkeestä ja tämä reissu köyhdytti 128euroa, tai pienen neuvottelun jälkeen merkkiliike tiputti hintaa huimat 8 euroa.
Eipä sitten Suomen tunig oy:stä käyty lunastamassa, eikä muutenkaan korvattu heidän lähettämäänsä väärää osaa. Eli takkiin tuli 75euroa rahdin kans.
Eipä tuohon elämä kaadu, mutta kyseisen firman kans en enää asioi.
Paitsi jos on etelässä käyntiä niin käyn johtajaa potkimassa perseelle..
ksutinen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ksutinen »

Jos ei muuten, niin ihan periaatteesta kannattaa usuttaa kuluttaja-asiamies firman ovelle... Mikään ei vi**** enempää kuin ylimielisesti käyttäytyvä yritys, ja se jatkuu niin kauan, kunnes joku siitä valittaa...

<font size=-1>[ This Message was edited by: ksutinen on 2004-03-28 21:13 ]</font>
sss
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sss »

olikos tämä sama firma kun opelman? jälkimmäisessä olen kerran asioinut, ostettiin vanteet, ei kelvannut kortti vain käteinen...
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

missä päin suomea tämä firma sijaitsee??
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Eikös toi jossain ylöjärvellä ole? mäkin sieltä joskus syyläriä 1.8 kadettiin kyselin ja jonkun käytetyn se löys ja pyys uuden hintaa niin ei oikein iskeny sit.
OmegaA
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja OmegaA »

Oon kans käyny pari kertaa kyseisessä liikkeessä.. Äijä on ollu kyllä ihan asiallinen, jopa esitteli EVO-500 Omegansa;o)
Hinnoista sen verran et 3000 Omegan puolinahkapenkit (ei erityisen hyväkuntoiset) 600€ tai puhkikuluneet/rei'itetyt 300€.
Lupas myös jonkun Saksan tilauksen mukana hommata Omegaan etusivuvilkun lasin ja soitella kun tulee, mut eipä oo kuulunu.. Hinta ois kyllä ollu jopa halvempi ku Motonetissä..:eek:
Ja liike tosiaan on Ylöjärveltä n. 5km Kuruun päin.. Kannattaa vissiin käydä paikanpäältä ostamassa jos haluaa jotain saada..
Opel on kuin supermalli tyttöystävänä- Tottakai se pettää..;)
Kuva
Vauxhall_forever
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vauxhall_forever »

Hyvin olen tullut ko paikan kanssa toimeen. Asconan moottori ja vaihtreisto olivat erittäin hyvät ja kohtuu hintaiset. Paikka on sellainen että siellä tuppaa saamaan mitä tilaa, eli joissakin tapauksissa voi olla omalla tahallisella tai tahattomalla käytöksellä olla negatiivinen vaikutus myyjän käytökseen.

Itse olen päässyt osat valitsemaan ja hinnatkin on aina päästy sopimaan. Pidempiaikaisen asiakassuhteen vuoksi myös maksuaika ym järjestelyt on onnistuneet.

Huvittaa että täällä ihmiset ovat valmiita laittamaan jonkin firman boikottiin käymättä edes siellä? Noinkohan se on viisasta?

En väitä tuntevani tapauksianne, mutta omakohtaisesti minulla ei ole ollut ongelmia eikä tule...
-Jouni-
Viimeinen aito Vauxhall
Parempi kai liikkeellä kuin puun alla mätänemässä?
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

Firman nimi lisätty mustaan listaan! :razz:
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
deore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja deore »

Tällaiset firmat pysyvät pystyssä vain koska a) suomalaiset ovat niin nöyriä asiakkaita ja b) kilpailu on heikkoa. Itse vain ajan Opelilla, en osaa ihmeemmin niitä laittaa. Mutta ehdotan, että jos joku teistä on ruuvannut Opeleita suurinpiirtein lapsesta asti, niin kävelkää nyt ihmeessä lähimpään TE-keskukseen, hakekaa starttiraha ja tukea alkuun, ja pankaa firma pystyyn! Bisnestä on varmasti. Kovaa työtä se on epäilemättä, mutta varmasti palkitsee. Jos tällaiset Suomen Tuningit voivat pärjätä, niin sitten voitte tekin.
all love is unrequited
Jari520
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jari520 »

Kävin kyseisessä liikkeessä katselemassa, rotvalliin sorvatut paskat vanteet 15" 350€
Huonon näköset madallus jouset Mantaan 150€
Vitun kallispaikka, muutenkin ihan perseestä!
Mun mielipide!
Vastaa Viestiin