autostahan oli suomeen tuotaessa flekti hajalla, mikä aihetti kannentiivisteen kärähtämisen -> uusiks -> pultit liian tiukkaan kiinni -> venttiilit väänty, turbo p*skaks -> uus turbo sun muuta tilalle yht. yli 3000 Eur.
Miten venttilit voi vääntyä jos kannenpultit vetää liian tiukkaan??
Turbo Calibran arvo?
Mistä minä tiedän.. Venttiilinohjurista murtui kynnenkokoinen sirpale joka lensi turboon vääntäen samalla venttiilit kieroiksi. Oli kuulemma kiristetty jotain sieltä liian tiukalle Pohjois-Helsingin autossa. Näin minulle Tunexilla kerrottiin.On 2004-04-18 18:49, sik wrote:
autostahan oli suomeen tuotaessa flekti hajalla, mikä aihetti kannentiivisteen kärähtämisen -> uusiks -> pultit liian tiukkaan kiinni -> venttiilit väänty, turbo p*skaks -> uus turbo sun muuta tilalle yht. yli 3000 Eur.
Miten venttilit voi vääntyä jos kannenpultit vetää liian tiukkaan??
Itse en noista koneista pahemmin ymmärrä.
Hyvää turbo-calibraa saa etsiä. Tämän hetken tilanne on poikkeuksellinen ja tulee tasoittumaan, paha sano koska. Saulin calibran arvo voi nyt olla sama kuin kahden vuoden päästä. Tollaiselle autolle kun vaikea löytää suoraa vertailukohtaa, samoilla kilometreillä olevia kuitenkin melko vähän.
Itse pitäisin auton mielummin kuin vaihtaisin samankaltaiseen "turbo-coupeeseen".
Itse pitäisin auton mielummin kuin vaihtaisin samankaltaiseen "turbo-coupeeseen".
Täytyy ajatella muita autoilijoita jotka joutuu jurnuttamaan Nissan perässä kilometritolkulla odottaen ohituspaikkaaOn 2004-04-18 01:47, Obelixti wrote:
Sitäpaitsi eihän sitä auton perää itse näe kun sisällä istuu ja ohjastaa.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"