Kohta tarvii alkaa purkaa farkusta verhoilua ja miettimään mitä laitetaan tilalle.
Samaan syssyyn sitten pitäisi saada kunnon äänieristys.
Kontista kuuluu erittäin selvästi rengasäänet ja humina.
Millä saa parhaiten äänieristettyä kontin ja muunkin auton jos oikein innostun?
Äänieristys
Jos on vaikea miettiä mitä sisustaan laittaisi niin minulla olisi ehdotus. Näin itsekkin senulla ajavana olisi haaveena saada irmscher senatorin sisusta autooni. Omasta mielestä auton sisusta ei voi paljoa parantua siitä enää millään osa- alueella.
Ja kuva viellä sisustasta

<font size=-1>[ This Message was edited by: JMM on 2002-09-08 20:09 ]</font>
Ja kuva viellä sisustasta

<font size=-1>[ This Message was edited by: JMM on 2002-09-08 20:09 ]</font>
Järjestätkö kuvan Irmscher Senatorista sisältä, en just heti saa päähäni millanen se on sisuksiltaan?
Steinmetz-sälää olen jo hommannut, mutta niitä ei ole asennettu vielä.
Keskikonsoli tulee ilmeisesti 24v senasta, sellainen kun ostettiin aikoinaan edelliseen 12v senaan johon sitä ei koskaan ehditty laittaa, joten se olisi ylimääräisenä.
Lcd mittaristokin on jo 2v. odottanut asennusta.
Sen osaan jo nyt sanoa että ainakin toistaiseksi saa jäädä nämä penkit mitkä nyt autossa on,-> nahkaa ja hyvä niin:)
Loppu onkin sitten auki.
Olisi myös noita puulistoja oviin, mutta ne ei oikein säväytä meikäläistä <-tulee sellanen fiilis että auto on jonkun vanhan papan:)
Steinmetz-sälää olen jo hommannut, mutta niitä ei ole asennettu vielä.
Keskikonsoli tulee ilmeisesti 24v senasta, sellainen kun ostettiin aikoinaan edelliseen 12v senaan johon sitä ei koskaan ehditty laittaa, joten se olisi ylimääräisenä.
Lcd mittaristokin on jo 2v. odottanut asennusta.
Sen osaan jo nyt sanoa että ainakin toistaiseksi saa jäädä nämä penkit mitkä nyt autossa on,-> nahkaa ja hyvä niin:)
Loppu onkin sitten auki.
Olisi myös noita puulistoja oviin, mutta ne ei oikein säväytä meikäläistä <-tulee sellanen fiilis että auto on jonkun vanhan papan:)
Semmoinen löytyy mustana, mutta en vielä tiedä laitanko sen tähän autoon vai mitä teen. Se jäi ylimääräiseksi edellisestä senatorista.On 2002-09-08 21:42, kimmo wrote:
RCL ymmärsinkö oikein, että sinulla olisi 24v keskikonsuli ylimääräisenä. Minkä värinen se on? Koska itse olisin sellaista vailla.
Sutii Oy ainakin myy niitä, jos minä en tästä luovu.
Onhan tuo irmscher sisusta asiallisen näkönen, vaikeekshan tämä menee, kun ei osaa päättää. Onneksi on vielä vähän aikaa miettiä, kunnes on nuo ovet ja lokarit hitsattu.