Uusi ratti!?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

Olen kaipaillut Omegaan jo pidemmän aikaa uutta rattia, kun vakioratti on liian iso minun makuuni. Minulla kävi tänään hyvä tuuri, ja sain tilaisuuden ajaa a-Vectraa mielettömällä 1.8 koneella (hyvä auto, mutta liian vähän potkua :wink:).
Mutta siis se Vectran ratti, se oli vakio GL-varustukseen kuuluva kolmipuolainen ratti leveillä puolilla. Ratti on halkaisijaltaan sopiva (halk. 38 cm) ja taisipa olla paksumpikin kuin Omegan vakioruori.

Tulipa siis mieleeni, että kelpaako Omegaan Vectran ratti suoraan ilman patentteja? Ja jos kelpaa, niin minkälaisia eri ratteja on Vectroissa ollut. Ajatuksena on ollut vaihtaa Omega 3000-nahkaratti, mutta kun sellaista ei ole löytynyt niin muunlaisetkin kelpaa. Halkaisija pitää olla vaan pienempi kuin Omegan ratin (muistaakseni 42 cm! :eek:)
Jos jollain on ylimääräinen Vectran ratti, niin tarjoa!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Niki on 2002-08-10 23:08 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Niki on 2002-08-17 17:12 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Niki on 2002-08-17 17:13 ]</font>
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Nosto! Eikö kukaan tiedä?!?! :???:
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Jos vielä kerran kokeilis... Eikö kukaan ole perehtynyt rattiasioihin? :sad:
Vecculi78
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vecculi78 »

Ainakin F-Astran/E-Kadetin ratit käyvät A-Veccuun, joten epäilisin, että ratit ovat yhteensopivia esim. Omegaankin. Tosin tämä on vain epäilys... :wink:

Itseltäni löytyy se Vectran alkuperäinen "banjo", mutta tuskin tarkoitat sitä...
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Kyllä se vectran ratti käy omegaan, koska mulla oli sellainen siinä ja se on juuri lähdössä pois...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Vastaa Viestiin