Omegan lämmityslaitepaneeli

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
T-J-S
'Agila'

Viesti Kirjoittaja T-J-S »

Millä ilveellä A-mallin Omegan lämmityslaitepaneeli lähtee näppärimmin irti lampunvaihtoa ja kytkimen korjaamista ajatellen?

Nupit ja ruuvit on irti, mutta säätövaijerit jumittaa vielä.
t.steel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja t.steel »

ainoa vaijeri joka siellä jumittaa löytyy kaasupolkimen yläpuolelta joka on lämmön säätö vaijeri. Joutuu irrottamaan panelin.
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Mä otin just omasta ompusta noi irti ja oli aika tappeleminen... sit huomasin (liian myöhään, ku se oli jo menny paskaks), et lämmönsäätövaijeri irtoo helpoiten kun irrottaa mittariston ja siit sen näkee suoraan sen vaijerin, ja sen saa käsin irti. No tekevälle sattuu...!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

On 2002-09-07 13:56, omega 2.0turbo wrote:
Mä otin just omasta ompusta noi irti ja oli aika tappeleminen... sit huomasin (liian myöhään, ku se oli jo menny paskaks), et lämmönsäätövaijeri irtoo helpoiten kun irrottaa mittariston ja siit sen näkee suoraan sen vaijerin, ja sen saa käsin irti. No tekevälle sattuu...!
Mulle kävi aivan sama moka. On muuten varsin keljua metsästää ehjää vaijeria siihen...
Tosin pienillä ja näppärillä sormilla sen polttimon saa vaihdettua ilman vaijerien irroitusta, ainakin muistaisin että itse olisin siinä kerran onnistunut. :wink:
Vastaa Viestiin