mulla on tommonen calibra-92 ajettu 140tkm ja sisusta ei nitise yhtään mistä olen erittäin yllättynyt mulla on ollu semmonen käsitys noista ooppelien sisustoista että ne natisee jo vuoden päästä olenko väärässä?
On 2004-04-08 11:11, calibra-92 wrote:
mulla on tommonen calibra-92 ajettu 140tkm ja sisusta ei nitise yhtään... noista ooppelien sisustoista että ne natisee jo vuoden päästä olenko väärässä?
Taidat olla väärässä, kun tuokaan ei nitise 12 vuodenkaan päästä ; )
Oma Astra on ehtinyt 7 vuoden kunnioitettavaan ikään , eikä nitinää ole havaittavissa - tosin vertailupohjana edellinen 20-vuotias Ford...
Vectrassa on ihan pientä natinaa huomattavissa hattuhyllyn suunnalta...ei kuitenkaan paha. Ainoastaan jos laittaa musan kokonaan pois ni sit kuulee ku ylittelee esim: korotettuja suojateitä.
Tulipa sen verran valehdeltua, että kuskin penkki hieman mekkaloi. Ei nitise, mutta tuntuu, että siinä olisi ikään kuin klappia pikkuisen. Varmaankin joku kiinnitys hieman löysässä..
Talvella en ole tuota päässyt kokeilemaan, silloinhan voi natinaa ilmetäkin.
Astra nitisee ainakin hattuhyllystä ja jostain sivusta..kai ne penkitkin vähän..ja tietysti väljät saranatapit kuskin ovessa pitää nitinää. Eli kaikkee löytyy
Joo tunnustakaa reilusti vaan, nitinöitä ja natinoita kuuluu
-Katto resonoi/naksuu (tukirautojen liimaus pettänyt)
-Penkit nitisee, silikoni tekee ihmeitä...auttaa n. vuoden verran.
-Farkun takatilan muovipeite pitää meteliä
-Ratti naksuu (yläpään laakeri tms. mennyt)
-Hantin lasi natisee kun on ihan ylhäällä
-Ovet pitää pientä nitinää
kuinka monella kojelauta on haljennut mulla ainakin calikasta lasin edessä oleva lista haljennut ja jo viides opeli mulla ja kaikista on kojelauta jostain kohtaa halki..
On 2004-04-08 13:32, juha777 wrote:
kuinka monella kojelauta on haljennut mulla ainakin calikasta lasin edessä oleva lista haljennut ja jo viides opeli mulla ja kaikista on kojelauta jostain kohtaa halki..
Ensimmäinen G-Astra nitisi ja natisi. Toinen G-Astra ja nitisee ja natisee sekin. Tosi saksalaista laatua. Täytyy mennä katselemaan jotain japsia seuraavaksi.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tommyt on 2004-04-09 19:14 ]</font>
3 kappaletta B Asconaa eikä yhdessäkään ole nitissyt/kitissyt yhtään mikään sisustan osa. Kaikissa on kyllä ollut kojelauta samasta kohtaa halki. En ole nähnyt yhtään B Asconaa/Mantaa, jossa kyseistä halkeamaa ei olisi ollut.