Anteeksi vaan mutta toi topic Hämeenlinna meeting kalskahtaa hassulta jos heput ajavat Turkua kohden, vaikka vierailutkin ovat kyllä ihan OK. Miten olisi jos mekin etelä-Suomen pääkaupungin OCF-jäsenet ajateltaisiin myös joitakin vakkaripäiviä. Nyt kun kesä painaa hiljalleen päälle osallistuminenkin luulisi olevan varmaan aktiivisempaa. Mä yritän kans töiltäni ehtiä noihin tapaamisiin täällä kotikonnuilla.
kyllähän voidaan kokoontua useamminkin jos siltä tuntuu,pari sivua taakseppäin keskusteltiin että pidettäisiin miittinkejä joka parillisen kuukauden ensimmäisenä lauantaina klo 14.00 vai onko halukkuutta kesäaikana kokoontua useammin vaikka ahvenistolla taitaa olla aika reilusti viikonloppuisin menoa?
On 2004-04-08 22:43, Renex wrote:
Anteeksi vaan mutta toi topic Hämeenlinna meeting kalskahtaa hassulta jos heput ajavat Turkua kohden, vaikka vierailutkin ovat kyllä ihan OK. Miten olisi jos mekin etelä-Suomen pääkaupungin OCF-jäsenet ajateltaisiin myös joitakin vakkaripäiviä. Nyt kun kesä painaa hiljalleen päälle osallistuminenkin luulisi olevan varmaan aktiivisempaa. Mä yritän kans töiltäni ehtiä noihin tapaamisiin täällä kotikonnuilla.
niin toi turkuun ajamisen ideahan oli mennä sinne Radalle.comin jutskaan ! kun on varmaan porukkaa menossa hämeenlinnastakin niin miks ei vois mennä letkassa
sehän ei mikään miittingi ole
ja mitä hämeenlinnan vakituisiin miittingeihin tulee niin vois olla kesä aikaan parempi nähtäillä viikolla kun tosiaan on noita tapahtumia viikonloppusin riittävästi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Olbe on 2004-04-10 09:19 ]</font>
asiasta toiseen,onko tampereelle hot rod &rock näyttelyyn menossa ketään viikonloppuna? olis tarkoitus lauantaina olla pirkkahallilla kymmenen pintaan.ja tuli mieleen että jos on muitakin meniöitä niin voishan sinne mennä letkassa tai jotain.... vois vaikka lähteä yhdeksän aikaan niin olis vähän ennen kymmentä pelipaikalla.
On 2004-04-14 12:44, ocf-32 wrote:
asiasta toiseen,onko tampereelle hot rod &rock näyttelyyn menossa ketään viikonloppuna? olis tarkoitus lauantaina olla pirkkahallilla kymmenen pintaan.ja tuli mieleen että jos on muitakin meniöitä niin voishan sinne mennä letkassa tai jotain.... vois vaikka lähteä yhdeksän aikaan niin olis vähän ennen kymmentä pelipaikalla.
kyllähän työt estää aika tehokkaasti osallistumisen ainakin mulla jos miittinkejä viikolla olis... toisaalta se on kyllä totta ettei kesäaikaan viikonloppuisin ole oikein järkeä kokoontua kun noita tapahtumia on hämeenlinnassa aika paljon juuri viikonloppuisin ja hämeenlinnan ympäristön porukka on melko varmasti niissä...
mä en ainakaan pääse torstaina mutta kyllä luulis että viikolla porukkaa saa liikkeelle.ainakaan viikonloppuna (7-9.5:ttä)ei varmaan kannata pitää miitinkiä kun on perjantaina ja lauantaina jotain tapahtumia...