Kokemuksia Sava renkaista?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Roto
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Roto »

Onkohan kellään kokemuksia Sava merkkisistä keskiluokan renkaista? Itselläni on joskus ollut Semperit:t joihin olen ollut ihan tyytyväinen, mutta nyt ei löydy siitä sopivaa kokoa.
Rauno
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Moi
Mulla oli joskus aikoja sitten Datsun finn merkkinen rassi ja tuli tietysti poltettua sillä kumia parkeissa mistä jäikin seuraavan lainen lause mieleen että "Sava palaa hyvin"
en muista muita ominaisuuksia :smile:
duster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja duster »

Minulla oli joskus aikaisemmin tuon merkkiset renkaat eräässä 2 litrasessa noin 1150 kg painavassa etuvetoautossa. Renkaat olivat suht edulliset ja tähän edullisuuteen perustuen minulla jäi melko hyvä kuva noista renkaista. En muista mitään negatiivista eli ne olivat aivan ok.
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

en oo ikinä kuullutkaan! Nimestä päätellen ihan HANURISTA!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

Kyllä renkaiden käyttötarkoitus varmaan ratkaisee myös miten hyvyyttä arvioidaan.

Harri

200km/h means too long ratios
AstraKee
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja AstraKee »

On 2002-07-29 13:23, Roto wrote:
Onkohan kellään kokemuksia Sava merkkisistä keskiluokan renkaista? Itselläni on joskus ollut Semperit:t joihin olen ollut ihan tyytyväinen, mutta nyt ei löydy siitä sopivaa kokoa.
Mitä kokoa sais olla tuo Semperit?
Voisin tällä viikolla, jos muistan, katsoa tuosta läheltä yhestä firmasta jolla on Semperitin edustus ja isot varastot. Ja jos ei löydy, niin kaikkea kuulemma tilataan.
Jos en muista palata viimeistään lauantaina asiaan, muistutapa mua tässä otsikossa perj-la kieppeillä.
Edulliset nuo Semperitit näyttävät tuolla olevan ja mitä olen asiakkailta kuullut, niin hintalaatu-suhde on perseellään. :wink: Hinta on liian alhainen renkaan ominaisuuksiin nähden. ;D
Made by Gislaved näytti ainakin joissain Semperitin talvirengasmalleissa lukevan, eli niiden osalta on kyseessä TM:n tms. seitenkertainen testivoittaja Gislaved Frost tms. Semperit-nimellä.
Jos kesägummit on lähelläkään samaa laatua, niin uskaltaisin kyllä ostaa omaanikin.
Vastaa Viestiin