No huh! Katopas vain, joku laittanu turbon Calibraan Ei kaunein mahdollinen toteutus, mutta tehoa voi olla!! (Ahtimen koosta päätellen +400hv????) Riittävän kokoinen öljynlauhdutinkin laitettu vai mikä se siinä oikean puolen etuvalon alla on?
Siinä on lukkopelti saanut myös näköjään osansa... melkoinen ämpäri on pellin alle laitettu! Saa oman "solmun" näyttämään juuri niin pieneltä kuin se on... Mahtaa liikahtaa, tosin turboviivettä saattaa olla tuossa jo havaittavissa.
Kun itse kävin tuossa joku aika sitten tuolla proturbolla porissa ja puhuttiin tuosta kyseisestä calibrasta,niin muistaakseni siihen tuli hurlimanin(tai miten se nyt kirjoitetaan)jakolaatikko ja jotakin muuta kivaa.
Ajelee ilman konepeltiä =o) Kait se tekee jonkun armottoman scoopin siihen että kaikki mahtuu olemaan sulassa sovussa kun konepelti laitetaan kiinni. Niin ja eipä toi varmaan oo silleen mihkään näyttelyyn menossa, kun tuota ulkonäköä moitittiin, pääasia varmaan kaverilla on että paukkuja löytyy ja toimivuutta. Liian usein moni kakku päältä kaunis..
On 2004-04-01 02:08, Jabajee wrote:
Mites tossa mahtuu nokkapelti kiinni kun dumppi töröttää tollei pystyssä
Kuva hämää tai sit pitää kairata nokkapeltiin kolo...
Hukkaportti törröttää vielä enemmän.
Luulenpa, että joutuu konepeittoa "nöyrryttämään" ja näyttää tuo lukkopeltikin olevan "nöyrtynyt" voiman edessä.
Sanoisin tähän väliin et, kateellisten panettelua! Mä ainakin sanon suoraan et oon enemmän ku tyytyväinen jos joskus saan samantyyppiset osat pellin alle.... Ja kyllä tota konehuonetta kelpais näytellä vaikka näyttelyissä!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"