calibraan mittarin pohjat
söörtsii vois käyttäää... mut tuolt varmaa löytyy... (astra gsi... sama?) http://www.geocities.com/whpracing2/mittaripohjat.html
OSTIN PARHAAN ELÄN LEVEÄSTI - O P E L
kaveri otti juuri mun uusista mittarinpohjista kopiot ja käydään tekemään tulostettuja/liimattavia pohjia kohtapuolin. eli värin voit valita itse, ja jopa omat kuviot/kuvat on mahdollista saada liitettyä pohjiin.
meilt löytyy pohjia tavalliseen 16V:hen, turboon 280 ja sit viel turboon mis viimenen lukema on 300. nyt kun aletaa tekee itellemme & muutamille kavereille ni olis varmaa mahdollista tehä niit samal enemmän, jos kiinnostusta löytyy...
otappa yhteyttä täällä nimim. PatriOotti kirjoittelevaan henkilöön.
a_n_s_s_i@hotmail.com
meilt löytyy pohjia tavalliseen 16V:hen, turboon 280 ja sit viel turboon mis viimenen lukema on 300. nyt kun aletaa tekee itellemme & muutamille kavereille ni olis varmaa mahdollista tehä niit samal enemmän, jos kiinnostusta löytyy...
a_n_s_s_i@hotmail.com
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Oiskohan mahdollista saada ostettua 16 venaseen pohjat..?On 2004-03-31 12:54, Calibra_46 wrote:
kaveri otti juuri mun uusista mittarinpohjista kopiot ja käydään tekemään tulostettuja/liimattavia pohjia kohtapuolin. eli värin voit valita itse, ja jopa omat kuviot/kuvat on mahdollista saada liitettyä pohjiin.
a_n_s_s_i@hotmail.com
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
eilen vaihoin omaan just noi valkeet 300km/h asti olevat pohjat. juu, ja siis 16V:hen löytyy myös pohjia. Kaverini on vaan tällä hetkellä niin kiireinen, kun on päivät klo 19 asti töissä ja sen jälkeen menee aikaa oman auton laittoo mutta eiköhän tuo ehdi lähiaikoina tekemään niitä pohjia valmiiksi.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

jääkö vanhat pohjat alle? miten valot näkyy..? oisko sulla laittaa kuvaa et miltä näyttää valot päällä? ite kokeilin noita valokuva paperille tulostettuja ni oli ainakin aivan ripulit..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Vaihdoitko sä Kalle samalla mittarin valaistuksenkin? Ledejä?On 2004-04-01 18:16, Calibra_46 wrote:
eilen vaihoin omaan just noi valkeet 300km/h asti olevat pohjat. juu, ja siis 16V:hen löytyy myös pohjia. Kaverini on vaan tällä hetkellä niin kiireinen, kun on päivät klo 19 asti töissä ja sen jälkeen menee aikaa oman auton laittoo mutta eiköhän tuo ehdi lähiaikoina tekemään niitä pohjia valmiiksi.