alusta b vectraan

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

onkos porukoilla 60 laskevia alustoja b vectroissa. minkä merkkiset, hinta,mistä saa ja paljon jää maavaraa ja mitkä renkaat ovat alla

(itsella on 60 laskeva ja katsastusmies sano tänään, että liian matala :wink:
_Mikko_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja _Mikko_ »

Oon miettiny just tuota, kun monilla on -60mm alustasarjoja ja jokapaikassa niitä myydään, mutta lakipykälät väittäs vastaan. Saako semmonen olla autossa alla. Ite oon miettiny kadettiin just -60mm alustasarjaa mut en tiiä kelpaako se katastusmiehelle.
"Terve" on huonosti tutkittu...
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

lakihan sanoo, että 8 cm pitää jäädä autosta maahan matkaa ja jouset pitää olla hyväksytty. yli 60mm menee kyllä heleposti. katsastumies ketä teki tarkastuksen mulle oli uber mulkku, ei suostunut edes tekemään pakokaasu (päästö) testiä mun autolle kun mulla oli simonin tehoputki, sano vaan, että ei onnistu, mene muualle mittaamaan. Maksoin tästä itkusta konttorille 11e enkä saanut sitä edes takaisin´- kiitos tästäkin. :smile:
_Mikko_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja _Mikko_ »

Olihan mullaki varmaan yli 80mm puotettu entinen auto. Mutt eikös se suurin sallittu madallus ole 51mm ni tuntuu sitä silmälläpitäen oudolta että hyväksytään 60mm madallus varsinkin jos kuiteissa ja lapuissa lukee -60mm. Kun ne muutenkin on joistain asioista niin tarkkoja. Itellä kävi mielessä että vie -40mm paperit ja laittaa -60mm jouset ja katastaa sillei. Tuskin ne sen muutoskatsastuksen jälkeen enää mitään kyselee jos varpaat puskurin alle mahtuu.
"Terve" on huonosti tutkittu...
-JMV-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -JMV- »

Tietääkseni tuv lapuissa ei lue ollenkaan paljonko sarja madaltaa.Korjatkaa jos olen väärässä.
Vastaa Viestiin