Onhan tuo vähän erinäköinen kuin ihan vakio ja maalauksen jälkeenhän näemme paremmin kummonen tuo auto on kokonaisuutena, sitä odotellessa oman auton kimppuun.
mites muute kun mä oon vaihtanu tohon viime talvena 1.6sh koneen alkup. 1.3S:n tilalle nii eikö olekin niin että tohon menee 1.8 kone suoraan 1.6:n tilalle? ei vissii tarvii vaihtaa kun etujarrulevyt ja sit tietty kaikki ruiskun sähköt yms...
huh huijaa sainpas opelin maalaamoon oli tossa vähä noitte peltien kanssa ongelmia ku piti viedä jo kk sitte sinne mut ilmaantu opelimaiseen tyyliin ruostetta lokarien kaarissa yms oientä kivaa
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
Opel Ascona C 2.0 16V tbo -83
Opel Astra Gsi 2.0 16V -92
Nyt on saatu vähän väriä pintaan, käytiin eilen hakemassa takaspoileri ja peilit pois ja lupasivat tehdä perjantaiksi helmat ja muut hilkkeet=)
Ja olihan se ite ascokin saanu hoitoa, etupuskuri miltei valmis ja ovia oli hiottu ja pakkeloitu...
nyt olis sitten tulossa sitä tehoakin ascoon, oon tossa katellu yhtä kokonaista mutta romutettua asconaa jossa ois 1.8 ruiskutekniikka.. pitää vissiin hakee pois
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!
ei vielä pysty ku ei oo vielä koko auto maalattu, vasta ovat noita heebeleitä maalanneet... mutta toukokuussa saan auton ns. kotiin ja sit pääsee kasailemaan x)
Elikkä auton maalaavat tuolla mikkelin amiksen maalauspuolella.. onneks on opettajat vahtimassa ettei poijat tee valumia yms..
Oli joku vaan pölliny sen ikkunan sisäpuolelle liimattavan sähk. antennin.. prkl.. millanen auto pirssi sulla on alla?
se on opelin värikartasta muistaakseni nimellä Breeze Blue... ei oo lakkaa ollenkaan.. ainakin niin sanoivat etteivät lakkaa ollenkaan... en tiedä tarkkaan maalien hintaa mutta kun ne tekeevät kaikki pohjat ja muut nii hintaa maalaukselle tulee 600-800 eskoo.. hinta sisältää siis pakkelit, pohjamaalit, ja ite maalit... ja loppurahat työstä...
-Juha-
Ahdin määrää tahdin!