Kokemuksia Suomen tuning oy:stä

Keskustelua Opeleista
Omega-3000
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega-3000 »

Tapahtuipa joku viikko sitten tapaus kun tarvin kampiakselin tunnistimen kolmetonniseen omegaan. Soitto kyseiseen firmaan ja osa löytyi. Tuli matkahuollon kautta parissa päivässa.
No, anturia paikalleen, mutta eihän se passannut. Se olikin ilmeisesti neloskoneesta. Soitto firmaan ja sieltä luvattiin lähettää uusi osa. osaa ei kuulunut ja taas soitto firmaan ja asiahan oli unohtunut. Taas päiviä kului ja osaa ei kuulu (tekstiviesteihin ei vastattu), joten soitto firmaan, tai paremminkin kymmenen soittoa joihin en saanut vastausta. Vastaus tuli vasta, kun soitin kaverin puhelimella eri numerosta. Ja vastaus oli, että antureita oli kahdessa autossa paikallaan ja molemmat särkyivät irrotettaessa eli osia ei enää ole. Yllättävää sinällään, että sanoin asialla olevan kiire niin firmasta ei voitu ilmoittaa, että tietäisi hommata osat muualta.
Rahat hän lupasi palauttaa tilille. Rahoja ei ole näkynyt ja laitoinkin väärän anturin takaisin bussiennakolla, saa nähdä käydäänkö sitä lunastamassa.
Rahaa se on 60eeroakin, no kävin anturin hakemassa Opelin liikkeestä ja tämä reissu köyhdytti 128euroa, tai pienen neuvottelun jälkeen merkkiliike tiputti hintaa huimat 8 euroa.
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

No oonhan mä tästä firmasta sanonu jo oman mielipiteeni ja toivonu ettei kukaan olisi tekemisissä kyseisen firman kanssa, koska firmasta ei saa kun armottoman vitutuksen ja romuosia uuden hinnoilla!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
SmO
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SmO »

samaa mieltä, perseestä koko lafka :razz:
Ascona B 2.0(T) -79
Ascona B 2.0 -80
Astra Caravan 1.8i automatic -92
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Aikoinaan tilasin firman kautta B-mantaan kattoluukun tiivisteen(uuden) niitähän tuli sitten joskus ja kas kas lupasivat soitaa kun tulee,, mutta ei soitta nukkaan onneksi itse soitin nin oli vielä yksi varastossa siis minulle erikseen tilattu! kuka vaan olis sen voinut ostaa sieltä.

Minä en ainakaan sieltä osta ennen kuin kaikki muuta mahdollisuudet on käytetty myös kalliimat
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mylläri »

Pistetään korvan taakse.
antti 78
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja antti 78 »

boikottiin kyseinen lafka.
vesa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vesa »

Kyllä mun kohdalla tämä kyseinen firma on toiminut tosi hyvin (toisin kuin pito rajotteinen) Alkuun hinnat on ollu ihan pilvissä, mutta oon saanu neuvoteltua ne kohdalleen. Toimivuus perustuukin varmaan siihen kun ostot on olleet suhteellisen isoja,ja olen melkein aina käyny siellä paikanpäällä.
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Suomen Tuning Oy, ent. Obelman on ehkä yksi k*sipäisimmistä paikoista mitä tiedän. Äijä on aivan törkeä kiskuri ja kerran olen sieltä lähtenyt ovet paukkuen menemään.

Jos autopurkaamon / tuning -yrityksen pomolla ei ole muuta tekemistä kuin haukkua ja mollata asiakkaiden autoja ja v*ttuila joka käänteessä, niin pitäköön p*skansa.

Kyseinen firma mm. hinnoitteli käytetyt reunakiviin pahasti kolhitut 13" pölykapselit 50e arvoisiksi! Mukava nähdä, että muutkin ovat huomanneet kyseisen paikan asiakasvastaisen asenteen. Lähipiirissä on jo pidemmän aikaa pidetty boikottia...
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

Asia korvantakana, enkä kyseisen lafkan suuntaan kusaisekkaan.
Herkules
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Herkules »

Kyseisestä puljusta on tainnu täällä ennenkin olla melko kiivasta keskustelua.. En ite o koskaan ollu yritykseen missään yhteydessä enkä tod. näk. tule olemaankaan kun kerran on vaisut kokemukset heidän palvelustaan. Kauanko Suomen Tuning OY on ollu pystyssä?
I love my country but I fear its goverment.
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

aika kauan, ainakin Obelman nimellä
BanaaniSorsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa »

GSI corsan kolhittu puskuri 270e kyseisessä putiikissa. 40e hintaan lisää ja saa jo merkkiliikkeestä uuden vastaavan... :razz:
Eli iso EI KIITOS firmalle
Parasta vielä kun soitin uudestaan ja kerroin merkkiliikkeen hinnoista niin miekkonen sanoi tietävänsä Opelin hinnat!! Tuo 40 egen erotus olisi kevyesti huvennut vanhan puskurin kunnostukseen ja uutta vastaavaahan siitä ei olisi tullut

<font size=-1>[ This Message was edited by: ChiquitaCorsa on 2004-03-22 09:50 ]</font>
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Ei ne hinnat aina ole edes alle merkkiliikkeen hintojen. GSi:n helmoista siellä pyydettiin 800 mk (134 euroa), merkkiliikkeen hinta oli 120 euroa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
BanaaniSorsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa »

On 2004-03-22 12:45, Tuomas wrote:
Ei ne hinnat aina ole edes alle merkkiliikkeen hintojen. GSi:n helmoista siellä pyydettiin 800 mk (134 euroa), merkkiliikkeen hinta oli 120 euroa.
Juu, aika rasvasia hintoja. Ilmeisesti kaikki eivät ole hintatietoisia kun firma on vielä pystyssä...
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

On sieltä joskus saanut osat aivan järkevään hintaan ja ajallaan. Itse ostin sieltä Weitecin alustasarjan joskus 4 vuotta sitten, hintakin oli silloin ihan kohdallaan. Hinta tuntuu olevan aika lailla neuvottelukysymys. On sieltä tullut jotakin muutakin ostettua, silloin kun hinnasta on päästy yhteisymmärrykseen (mm. uusi tuulilasi ja Mattigin konepellinjatke) Asiakaspalveluhan tosin on mitä on, enkä olekaan asioinut kyseisessä firmassa muutamaan vuoteen...
Vastaa Viestiin