G astran etuvaloumpiot
En nyt tarkkaan muista mutta mun mielestä siinä on myös jonkin laiset muovi nipsut millä se on kiinni sekä luultavammin liima!On 2002-08-29 10:42, TEPE wrote:
Liekköhän kukaan koskaan ottanut sitä lasia irti siitä umpiosta? Ois tossa sellanen pikku projekti ja se lasi pitäs saada siitä umpiosta pois. Jonkilaisella liimallahan se lasi on siinä kiinni? Jos ootte tämmösen tempun tehny niin kertokaapa.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Luulen että on liimaakin, koska tuota lasia ei saa erikseen ostaa, vaan täytyy ostaa koko umpio. Kaveri on töissä Opel-huollossa, ja se pikimiten työkiireiden välissä tarkasti asian jostain varaosahinnastosta. Ainakaan heillä ei ole koskaan vaihdettu pelkkää lasia, vaan koko umpio. Mikä ei tietenkään alkuunkaan tarkoita, etteikö huolellinen heppu saisi sen lasin/muovin ihan ehjänä ja siististi irti liimauksistaan.On 2002-08-29 21:39, Markus_J wrote:En nyt tarkkaan muista mutta mun mielestä siinä on myös jonkin laiset muovi nipsut millä se on kiinni sekä luultavammin liima!On 2002-08-29 10:42, TEPE wrote:
Liekköhän kukaan koskaan ottanut sitä lasia irti siitä umpiosta? Ois tossa sellanen pikku projekti ja se lasi pitäs saada siitä umpiosta pois. Jonkilaisella liimallahan se lasi on siinä kiinni? Jos ootte tämmösen tempun tehny niin kertokaapa.
Tuota juttua oon miettiny Omegaani. Sutiilla oli joskus muinoin kaupan yks Omppu missä oli tummennettu umpiot, kuten Astra Coupessa. Tietysti en kyllä tiedä ajattelitko maalausta vai oliko sulla joku muu juttu mielessä?
Liimallahan ne on kiinni ja yksi tuttu on menestyksekkäästi purkanut ja maalannut umpion taustat Astrasta.
Jos vippaskonsteja tiedossa niin ois kiva tietää, muuttaa nimittäin melkoisesti vaalean auton keulalookia.
Liimallahan ne on kiinni ja yksi tuttu on menestyksekkäästi purkanut ja maalannut umpion taustat Astrasta.
Jos vippaskonsteja tiedossa niin ois kiva tietää, muuttaa nimittäin melkoisesti vaalean auton keulalookia.
En nyt muista mutta ilmeisesti terävällä veitsellä ja muulla vippaskonstilla (lämpö). Kuulemma ehjänä irti ja ehjiltähän nuo näyttivät. Pitäis jostain haalia ittelle ylim. umpiot ja kokeilla.
Mulla ei muuta epävarmaa oo kun se uudelleen liimaus, tavallinen Sika ei taida toimia. Olisko vastaava liima kova juttu millä mm. valoluomet tulee kiinni. Tuntuvat ainakin Omegan umpiossa olevan supertiukassa.
Mulla ei muuta epävarmaa oo kun se uudelleen liimaus, tavallinen Sika ei taida toimia. Olisko vastaava liima kova juttu millä mm. valoluomet tulee kiinni. Tuntuvat ainakin Omegan umpiossa olevan supertiukassa.