20SE + vaihteisto

Muiden Opel osien kauppapaikka.
Alueen säännöt
Lue nämä ennenkuin laitat ilmoituksen OCF-rompetorille
OCF-rompetorin säännöt
Avatar
FC
'Senator'
'Senator'
Viestit: 628
Liittynyt: 19 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Lempäälä

20SE + vaihteisto

Viesti Kirjoittaja FC »

Myydään A Omegasta käyntikuntoinen OHC, moottorin johtosarja, boxi, startti ja vaihteisto. Laturi puuttuu.
150€. Lempäälässä.

o5o533o390 tai yv.