Afl valot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
tapani60
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 85
Liittynyt: 26 Helmi 2022, 12:39

Re: Afl valot

Viesti Kirjoittaja tapani60 »

Insigniassa
tapani60
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 85
Liittynyt: 26 Helmi 2022, 12:39

Re: Afl valot

Viesti Kirjoittaja tapani60 »

Tilasin ballastin led perfiltä. Ei tullut valoja. Tänään tilasin hellan alkuperäisen. Saapa nähä toimiiko vai onko vika muualla. Ei anna mitään vikakoodia