Astra g 1.6i 84hv nykiminen

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
jahelena
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 19 Marras 2006, 18:02
Paikkakunta: Imatra

Astra g 1.6i 84hv nykiminen

Viesti Kirjoittaja jahelena »

Astra g vm. 2003 1.6i, 8-ventt.
Nykimistä ajoittain ja vikakoodi P0335-8,
Mikähän on vian aiheuttaja, voiko olla esim. nokkahihna jos ei ole riittävän kireällä välillä: nokka-akselilta - kampiakselille?
Avatar
Lurttinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7628
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: /dev/null
Jäsennumero: 1227

Re: Astra g 1.6i 84hv nykiminen

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Kampiakselin tunnistin hapan, liitin hapan/löysä, johto hapan?
Halvat tarvikeanturit on kiellettyjen listalla. Varsinkin jos paketissa tai anturissa lukee "Topran" :lol:
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
jahelena
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 28
Liittynyt: 19 Marras 2006, 18:02
Paikkakunta: Imatra

Re: Astra g 1.6i 84hv nykiminen

Viesti Kirjoittaja jahelena »

Kampiakselin tunnistin vaihdettu ja vikakoodi nollattu yhteensä:90 €, vika korjaantui, ajeltu nyt n. 500 km.
Kiitos vinkistä Lurttiselle:)