Astra g vm. 2003 1.6i, 8-ventt.
Nykimistä ajoittain ja vikakoodi P0335-8,
Mikähän on vian aiheuttaja, voiko olla esim. nokkahihna jos ei ole riittävän kireällä välillä: nokka-akselilta - kampiakselille?
Astra g 1.6i 84hv nykiminen
-
jahelena
- 'Kadett'

- Viestit: 28
- Liittynyt: 19 Marras 2006, 18:02
- Paikkakunta: Imatra
-
Lurttinen
- 'Diplomat'

- Viestit: 7628
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: /dev/null
- Jäsennumero: 1227
Re: Astra g 1.6i 84hv nykiminen
Kampiakselin tunnistin hapan, liitin hapan/löysä, johto hapan?
Halvat tarvikeanturit on kiellettyjen listalla. Varsinkin jos paketissa tai anturissa lukee "Topran"
Halvat tarvikeanturit on kiellettyjen listalla. Varsinkin jos paketissa tai anturissa lukee "Topran"
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
jahelena
- 'Kadett'

- Viestit: 28
- Liittynyt: 19 Marras 2006, 18:02
- Paikkakunta: Imatra
Re: Astra g 1.6i 84hv nykiminen
Kampiakselin tunnistin vaihdettu ja vikakoodi nollattu yhteensä:90 €, vika korjaantui, ajeltu nyt n. 500 km.
Kiitos vinkistä Lurttiselle:)
Kiitos vinkistä Lurttiselle:)