Vielä näistä usb-ajureista:
Tuo ohje puhuu koko ajan 'desktopista' eli pöytäkoneesta. On aikomus asentaa tämä kannettavaan 'lap-toppiin' - Liekö näillä eroja
- Nörtin taitoni ku ei oikeen riitä.....
Toinen jutttu: nuo aikaisemmat linkit britteihin, ECUjen korjaamoihin eivät kaikki enää toimi. Onko jollain uutta tietoa?
- Sauli S.
Vinkki: vaihda itse moottorin ohjausyksikkö (ECU)
Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
-
Sauli S.
- 'Kadett'

- Viestit: 14
- Liittynyt: 20 Elo 2019, 18:31
Re: Vinkki: vaihda itse moottorin ohjausyksikkö (ECU)
Viesti Kirjoittaja Sauli S. »
Palaa sivulle “Moottorit ja voimansiirto”
Hyppää
- Opel Club Finland
- ↳ Uutiset ja tiedotteet
- ↳ Jäsentiedotteet
- ↳ Jäsen materiaali
- ↳ Tapahtumat ja OCF-keskustelu
- ↳ OCF alueet
- ↳ Ladies Only
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Rompetori OCF Summerpartyilla
- Opel - tekniikka
- ↳ Opel-keskustelu
- ↳ Bongaukset
- ↳ Opel-gallupit
- ↳ Moottorit ja voimansiirto
- ↳ Diesel
- ↳ Virittäminen
- ↳ Ahdetut moottorit
- ↳ Vapaasti hengittävät moottorit
- ↳ Tekniikan vaihdot
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Moottorinohjaimet, lastut ja ohjelmointi
- ↳ Diesel moottorit
- ↳ Kori ja sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Ilmastointi ja lämmitys
- ↳ Alusta
- ↳ Projektit ja esittelyt
- ↳ Pienoismallit ja keräilyesineet
- Yleistä
- ↳ Moottoriurheilu
- ↳ Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä
- ↳ English
- Rompetori
- ↳ Rompetori
- ↳ Kerro hyvästä ja huonosta kaupantekokumppanista
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Myydään osia ym.
- ↳ Myydään autohifiä
- ↳ Myydään renkaita ja vanteita
- ↳ Ostetaan
- ↳ Lahjoitetaan ja myydään muut
- Extra
- ↳ Testit
- ↳ Nettisivupalaute