Kokemuksia Agi Däck renkaista??

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Vegguli
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vegguli »

Olis tarkoitus hommata Agi Däck (vai miten se ny kirjotetaan) merkkiset renkaat. Onko kellää kokemusta kyseisistä kumeista? Onko äänekkäät?
Vecculi78
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vecculi78 »

Eli taitaa olla kyseessä nämä ruottalaiset uuspinnoitetut, jotka itsellänikin auton alla pyörimässä...

Näistä renkaista on kyllä monenlaista stooria, mutta ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Paljon hiljaisemmat ja eivät kulu yhtä nopeasti, kuin suomalaiset eko-vastaavat.

Mun renkaat(205) on sillä Michelin Pilotin kuviolla, mutta kaveri laittoi itsellensä hieman kapeammat(195) renkaat, joissa kuvio oli erilainen ja ei ole vieläkään saanut niitä tasapainoon...

Jos uskaltaa uusiorenkailla ajella, niin mielestäni ihan varteenotettava vaihtoehto :wink:
Vegguli
'Kapitän'
'Kapitän'

joo olis tarkotus pistää koon 205/55/15 gummit. Mut jos jollain on vielä kokemuksia niin laittakaa stooria. kiitos
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TMan »

Minkä hintaset noi uusiokummit on? Tulee noita kilometrejä sen verran, että joka kesä joutuu uudet ostamaan, eikä meinaa riittääkkään.
Tosin alla on ollutkin aina vähän liian suuren nopeusluokan gummit ja ne kuluukin suht nopeasti. Mukavahan pehmeällä kumilla on tosin ajellakin, mutta tulee pirun kalliiksi. Nyt alla goodyear F1 eaglet 205/50/16 ja alkaa olemaan ehtoopuolella.

kirjvirh..

<font size=-1>[ This Message was edited by: TMan on 2002-08-26 07:19 ]</font>
kepa
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kepa »

Mulla oli tuollaiset kokoa 235/40/17 ja aivan pska... ne oli mulla 2 pvää ja purin siiten kaupat. Rengas vyöt olivat aivan lötköt , eli kun mutkaan lojautti vähän lujempaa niin kumit meni laidasta laitaan löysien vöiden vuoksi. Saman totesi sitten kauppias kun asiaa pohdittiin.Tilalle Avon ZZ 1 ja homma pelasi ! Että näin...
OCF Founder
Vegguli
'Kapitän'
'Kapitän'

Hintoja Agi Däckeistä on ainakin jokasessa GTI lehdessä. 205/55/15 koon kumit oli jotain 48euroo et 16 tuumasille vanteille ei luulis olevan paljon kalliimmat.
nemo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nemo »

Mulla 215/45-17 pari kesää alla rullanneet ja pintaa on vielä vaikka muille jakaa.

Ja onhan ne halvat.

-nemo-
Vastaa Viestiin