Astra G 2001 / Lämppärin kennon "kiikari"
Re: Astra G 2001 / Lämppärin kennon "kiikari"
Myyvätkö O-renkaita behriin tällä osanumerolla 1618143 ? Jos ei tarvii kiikaria.
Opel Astra G Sport 1.8 Caravan -02
Mulle ei ainakaan osattu myydä oikeita auto muovissa...ovat kaikki myyjät siellä enempi tai vähempi kujalla kun Järvinen ei ole paikalla.
Ostin kiikarit O-renkaineen kun oli niiiiin hankalaa.
Ostin kiikarit O-renkaineen kun oli niiiiin hankalaa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Niin vähän arvelinkin. Saahan tuon vanhan kiikarin tuhottua kun poraa pari tyhjennys reikää.
Mitähän nuo korjaamot on veloittanut noista tiivisteiden vaihdosta. Varmaan aika yleinen vika.
Mulla Astra Z16xe 2002 Behr kiikarit. Putkien paksuus 18mm, vastakappaleet n. 21,7mm.
Hain uudet o-renkaat Tiivistekeskuksesta Vantaalla. Mittaili vanhoja litistyneitä tiivisteitä ja myi mulle 17,12 X 2,62mm, jälkimmäinen on tiivisteen paksuus. Materiaali EPDM.
Numero on 80636037300. Tämä ei siis ole mikään opel varaosanumero, enkä tiedä kuinka lähellä ostamani on alkuperäistä. Paikoilleen meni kuitenkin ja tuntuu pitävän. Hinta kuudelle oli 9euroa, pari varalle. Opelilla LänsiAutossa olis ollu kiikareineen ja sokkineen 44€, pari päivää olis saanu odotella
Hain uudet o-renkaat Tiivistekeskuksesta Vantaalla. Mittaili vanhoja litistyneitä tiivisteitä ja myi mulle 17,12 X 2,62mm, jälkimmäinen on tiivisteen paksuus. Materiaali EPDM.
Numero on 80636037300. Tämä ei siis ole mikään opel varaosanumero, enkä tiedä kuinka lähellä ostamani on alkuperäistä. Paikoilleen meni kuitenkin ja tuntuu pitävän. Hinta kuudelle oli 9euroa, pari varalle. Opelilla LänsiAutossa olis ollu kiikareineen ja sokkineen 44€, pari päivää olis saanu odotella