Joo, elikkä vectra saattaa vaihtaa tässä omistajaa ja olen jo katsellut toista autoa (eli Opelia)! Ja Calibra olisi aika mielenkiintoinen mutta myös tollanen GSI Astra olis mieleen! Eli nyt vaan kokemuksia kyseisistä autoista? Mitä vikoja ja hyviä puolia! Siis GSI Astra saisi olla sillä 16V 2.0 Litrasella koneella ja Calibra 16V koneella myös (8V:kin käy)!..
Kertokaapa kokemuksia!
Calibra vai GSI Astra?
-
Espoon Jore
- 'Senator'

Mulla on ollut GSI Astra vm-95 (150 hv ei eco).Ostin uutena ja ajoin noin 60 tkm.
Hyviä puolia:
-moottori erittäin pirteä hyvät soundit
-kiihtyi melko hyvin
-huippunopeutta riittävästi
-kulutti vähän
-edulliset vakuutusmaksut
-tekniikkapuolella vähän vikoja (itselläni)
Huonoja puolia:
-penkin verhoilu kului luvattoman nopeasti
-korin natinat (hivenen velttokori)
-pöyräkotelot saisi olla isommat
<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2002-08-26 08:49 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2002-08-26 08:49 ]</font>
Hyviä puolia:
-moottori erittäin pirteä hyvät soundit
-kiihtyi melko hyvin
-huippunopeutta riittävästi
-kulutti vähän
-edulliset vakuutusmaksut
-tekniikkapuolella vähän vikoja (itselläni)
Huonoja puolia:
-penkin verhoilu kului luvattoman nopeasti
-korin natinat (hivenen velttokori)
-pöyräkotelot saisi olla isommat
Jep, mulla on astra GSI 16V '92...ostin käytettynä, olen ajellut kohta 50tkm ilman suurempia murheita:jarrut uusittu ympäri(n90tkm),lamda(100tkm) ja tänä kesänä iskarit joka nurkkaan. Kuskin recaroon on sivutuen alareunaan kulunut reikä oven puolelle. Omasta(& TM valomittauksenkin) mielestä ajovalot eivät ole sopusoinnussa auton suorituskyvyn kanssa: mullakin on lisäpitkät(vielä jos sais nuo lyhkäisetkin kahdennettua niinkuin entisessä autossa)-muuten olen ollut tosi tyytyväinen autooni...
GSI-The Real Thing
<font size=-1>[ This Message was edited by: Arg! on 2002-08-31 12:54 ]</font>
GSI-The Real Thing
<font size=-1>[ This Message was edited by: Arg! on 2002-08-31 12:54 ]</font>