Calibran Myyntiesite/Lisävarusteet

Keskustelua Opeleista
Jabajee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

On 2004-02-25 16:19, turbo calibra wrote:
On 2004-02-25 13:12, ata wrote:
On 2004-02-25 06:44, Jabajee wrote:
Ei kaukosäädintä, ohjataan ovenlukoista.
Mun Calibrassa on kyllä alkuperäinen kaukosäädinkin, jolla ohjataan myös ajonestoa tuon hälyyttimen lisäksi.
atalle kysymys,mikä on autossamme,eli turbo calibrassa,sillä tuhkakupin takana palaa (kun auto on käynnissä) punainen pieni ledi,joka sammuu kun auto sammutetaan?Liittyykö ajonestoon vai mihin???Näkyykö noi tutkat jne.ihan selvästi kun kattelee sisällä,vai ovatko piilossa jossain?,nimittäin ei oo harmaata hajuakaan onko autossa hälytin, ja haluttais saada sellainen,mutta ensin tämä tieto selville...=)ajonesto on!!!Thanks jo etukäteen!!!
Ata:lla on kyllä sit joku ihan special-malli :smile: kun kaukosäädinkin löytyy. Sen on varmaankin saanu sit vähän myöhemmin, ku mulla on tämmöset maahantuojan ohjeet kyseisestä kapistuksesta (hälyttimestä) eikä näissä puhuta kaukosäätimestä mitään.
Nää kyllä käsitteleekin vaan Vectraa, Omegaa ja Senatoria.

Joo käynnistyksenestokin siitä tosiaan löytyy. Ultaäänitunnistimet sijaitsee B-pilarien yläpäissä, molemmilla puolilla (siis noin kuskin korvan kohdalla). Apukuskin puolella on lisäks ledi ja nappi, mistä sisätilanvalvonnan saa pois päältä.
turbo calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja turbo calibra »

On 2004-02-25 18:04, Jabajee wrote:
On 2004-02-25 16:19, turbo calibra wrote:
On 2004-02-25 13:12, ata wrote:
On 2004-02-25 06:44, Jabajee wrote:
Ei kaukosäädintä, ohjataan ovenlukoista.
Mun Calibrassa on kyllä alkuperäinen kaukosäädinkin, jolla ohjataan myös ajonestoa tuon hälyyttimen lisäksi.
atalle kysymys,mikä on autossamme,eli turbo calibrassa,sillä tuhkakupin takana palaa (kun auto on käynnissä) punainen pieni ledi,joka sammuu kun auto sammutetaan?Liittyykö ajonestoon vai mihin???Näkyykö noi tutkat jne.ihan selvästi kun kattelee sisällä,vai ovatko piilossa jossain?,nimittäin ei oo harmaata hajuakaan onko autossa hälytin, ja haluttais saada sellainen,mutta ensin tämä tieto selville...=)ajonesto on!!!Thanks jo etukäteen!!!
Ata:lla on kyllä sit joku ihan special-malli :smile: kun kaukosäädinkin löytyy. Sen on varmaankin saanu sit vähän myöhemmin, ku mulla on tämmöset maahantuojan ohjeet kyseisestä kapistuksesta (hälyttimestä) eikä näissä puhuta kaukosäätimestä mitään.
Nää kyllä käsitteleekin vaan Vectraa, Omegaa ja Senatoria.

Joo käynnistyksenestokin siitä tosiaan löytyy. Ultaäänitunnistimet sijaitsee B-pilarien yläpäissä, molemmilla puolilla (siis noin kuskin korvan kohdalla). Apukuskin puolella on lisäks ledi ja nappi, mistä sisätilanvalvonnan saa pois päältä.
Kiitos paljon,ja eikun tutkimaan!=)
OMEGA
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja OMEGA »

kyllä mulla ainakin on kaukosäädin ja cali on -94
omega mv6 caravan ´94
calibra 4x4 turbo ´94
astra f v6 ´95
Cali24fourT
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Cali24fourT »

Samoin kaukosäädin ja ajonesto -94 calibrassani.
Taisi tulla tosiaan tuohon 94- malliin säädin, missä on muitakin uudistuksia (ainakin Turbo-malleissa).
Tosin vanhan olen vaihtanut 2-tie muunneltavaan häläriin eli tuon vanhanhan voisin myydä pois :smile:
Specca
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Specca »

Osaako joku kertoa minkä valmistajan tuo alkuperäinen hälytin on?
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Aikaisemmin tais olla maininta että Laserline.
Pitsu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pitsu »

Opeca kirjoitti:Minä ku luulin että kattoluukku on ollu vakiona calikassa.Ei oo yhtään calikkaa tullu vielä vastaan jossa ei olis ollu kattoluukkua.
Oliski mun omassa :roll:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Juu, on nuo hälytin ja ajonesto täysin erillisiä vehkeitä. Omassani on siis molemmat, ja ajonesto (johon myös keskuslukkoa ohjaava alkuperäinen kaukosäädin liittyy) on Bosch. Hälytin toimii taas avaimella, muttei siis tuolla kaukosäätimellä. Ja mullahan on vielä tuo jenkkityylinen 2-avainsysteemi eli eri avain oviin ja takaluukkuun ja erillinen virta-avain, kun vaihdoin virtalukon mutten sarjoittanut sitä vanhan mukaan kun vanha avain ja haitat olivat jo niin kuluneet. Tuo Opel-Bosch-kaukosäädin on myös teknisesti aika heikko esitys, siinä on led-valo joka palaa kun nappia painaa ja tuo lähettää radiokoodia, mutta se on juotettu suoraan pintaliitospiirilevylle. Tuo on 2 kertaa katkennut irti ja toisen kerran vielä tosi pahassa paikassa lentokentän parkkiksella Ruotsissa... ja noita ei saa erikseen kuulemma edes hommattua kuin tilaamalla Saksasta jolloin mukana tulee myös se ajoneston mokkula auton puolella... tällaisena päivityksenä muutaman vuoden käytön jälkeen. Ja kyllä tässä meidän pihassakin on yksi toinen Calibra jossa ei ole kattoluukkua (eikä nahkasisustaa), jotka omassani on.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
calluman
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja calluman »

Pitsu kirjoitti:
Opeca kirjoitti:Minä ku luulin että kattoluukku on ollu vakiona calikassa.Ei oo yhtään calikkaa tullu vielä vastaan jossa ei olis ollu kattoluukkua.
Oliski mun omassa :roll:
Ei oo mullakaan reikää katossa, onneks. :D
Mun tuurilla se kuitenkin vuotais. :)
Vastaa Viestiin