Insignia B
Re: Insignia B
Ootteko laittaneet lisävaloja Inkkuihin ? Mitenköhän onnistuu Matrix valojen ja ajovaloautomatiikan kanssa.
Olisi tuossa yksi paneeli jouten, mutta asennuttaminen ja toiminta mietityttää takuun alaiseen autoon.
Olisi tuossa yksi paneeli jouten, mutta asennuttaminen ja toiminta mietityttää takuun alaiseen autoon.
canboxin avulla nuo lisävalot kuulemma nykyisin asennetaan. Ehkä on paras ottaa yhteyttä alan liikkeeseen.
en tiedä onko järkevää, mutta itse olen nostellut kotelon takaa paikasta, jossa on muutaman sentin reikä.Randomjargi kirjoitti: 18 Loka 2020, 15:23 Talvirenkaiden vaihdot olis ekaa kertaa edessä. Mistä kohtaa tuossa kannattaa hallitunkilla nostaa?
Kuljettajan puoleisen pissapojan keskimmäinen suihku pyyhkijänsulan lähistöllä tuulilasia kohti suihkii katolle saakka. En nähnyt suihkarien reikien kohdilla säätöjä, ja sormenpäillä kokeillen eivät liiku, siinä taitaa olla kolme suihkua ja keskimmäinen ei siis osu riittävän hyvin tuulilasiin. Niin saako säädettyä itse vai pitääkö viedä huoltoon?
Insignia Grand Sport Executive 1.5T A 2019
Päivitystä ei ollut huollon mukaan saatavilla elokuun puolivälissä (käytetty silloin 1. huollossa), tullut sen jälkeen?GM_Opel kirjoitti: 04 Loka 2020, 22:34.
Mulla on myös ollut välillä tätä sun mainitsemaa ongelmaa infotaintmentissa:
" Radio on alkanut jäädä satunnaisesti pimeäksi, ei siis soita musiikkia millään kanavalla, näyttö toimii. Tai toinen vaihtoehto on, että näyttö jää alapalkkia lukuunottamatta pimeäksi, ei tottele komentoja mutta musiikki soi. Pelkkä soittimen sammutus ei auta vaan pitää käyttää auto virrattomana."
Käytin omaa autoa just maanantaina vuosihuollossa ja mainitsin asiasta. Sanoin, että jos infotaintmenttiin on saatavilla uudempi softa, niin päivittäkää se.
Ja uudempi softa oli saatavilla ja päivitys tehtiin.
Nyt sitten tarkkailen, että auttoiko vaiko ei. Vieläkö satunnaisesti temppuilee vaiko ei. Saas nähdä...
Insignia Grand Sport Executive 1.5T A 2019
Moro,
onkohan auton valikoissa mitään asetusta, mistä saisi ”Olet kuljettajan x muistissa” -ilmoituksen pois? Käytössä on siis muistilla varustetut penkit ja kaksi eri avainta. Molempiin avaimiin tallennettu eri asetukset / penkin säädöt. Koen vaan tuon ilmoituksen turhana, kun penkin asennosta huomaan kumpi muistipaikka on käytössä.
Auton vuosimalli MY18.5
onkohan auton valikoissa mitään asetusta, mistä saisi ”Olet kuljettajan x muistissa” -ilmoituksen pois? Käytössä on siis muistilla varustetut penkit ja kaksi eri avainta. Molempiin avaimiin tallennettu eri asetukset / penkin säädöt. Koen vaan tuon ilmoituksen turhana, kun penkin asennosta huomaan kumpi muistipaikka on käytössä.
Auton vuosimalli MY18.5
Eivät sanoneet, milloinka tämä päivitys oli ilmestynyt. Totesivat vaan, että saatavilla oli tuoreempi softa kuin mitä soittimessa oli.lukevader kirjoitti: 19 Loka 2020, 01:47Päivitystä ei ollut huollon mukaan saatavilla elokuun puolivälissä (käytetty silloin 1. huollossa), tullut sen jälkeen?GM_Opel kirjoitti: 04 Loka 2020, 22:34.
Mulla on myös ollut välillä tätä sun mainitsemaa ongelmaa infotaintmentissa:
" Radio on alkanut jäädä satunnaisesti pimeäksi, ei siis soita musiikkia millään kanavalla, näyttö toimii. Tai toinen vaihtoehto on, että näyttö jää alapalkkia lukuunottamatta pimeäksi, ei tottele komentoja mutta musiikki soi. Pelkkä soittimen sammutus ei auta vaan pitää käyttää auto virrattomana."
Käytin omaa autoa just maanantaina vuosihuollossa ja mainitsin asiasta. Sanoin, että jos infotaintmenttiin on saatavilla uudempi softa, niin päivittäkää se.
Ja uudempi softa oli saatavilla ja päivitys tehtiin.
Nyt sitten tarkkailen, että auttoiko vaiko ei. Vieläkö satunnaisesti temppuilee vaiko ei. Saas nähdä...
Käytin siis omaa autoa huollossa syyskuun vikalla viikolla.
Tuo voi osin selittää sitä kylmänä käyttäytymistä. Se vaan ei ole looginen, eli ei tee joka kerta sitä.. Välillä lähtee normaalisti, ja välillä ei juuri nosta kierroksia lainkaan. En polje mitenkään tolkuttomasti kylmää konetta, joten ei pitäisi siitä johtua.ascona_c kirjoitti: 17 Loka 2020, 09:22 Muistankohan oikein että moottorin tehot on rajoitettu tarkoituksella kylmällä koneella. Liittyi muistaakseni siihen ettei kukaan polje kylmää konetta liikaa ja aiheuta moottorivauriota.
E: Muistin, ja lukee vielä ohjekirjassa. Joten anna käydä muutama sekunti ennenkuin lähdet liikkeelle.
Manuaalipuolella laatikko luistaa myös, kun painaa kaasua, hetken aikaa, kunnes nappaa kiinni. Ei väliä mikä vaihde sisässä. Onkohan tuo nyt sitten ominaisuus? Siis aina kun lisää kaasua edes hieman, vaihteisto luistaa. Merkkiliikkeen huoltoneuvoja nyt puhelimessa ei osannut yllättäen sanoa asian mitään. Mikään automaatti ei ole minulla noin tehnyt, on ollut Volvoa, Foordia, Pösöä ym.
Insignia Sportstourer 1.5A Innovation - 18
lukevader kirjoitti: 19 Loka 2020, 01:42 Kuljettajan puoleisen pissapojan keskimmäinen suihku pyyhkijänsulan lähistöllä tuulilasia kohti suihkii katolle saakka. En nähnyt suihkarien reikien kohdilla säätöjä, ja sormenpäillä kokeillen eivät liiku, siinä taitaa olla kolme suihkua ja keskimmäinen ei siis osu riittävän hyvin tuulilasiin. Niin saako säädettyä itse vai pitääkö viedä huoltoon?
Saa säädettyä, kokeile ihan neulalla ja myydään siihen jotain työkaluakin.
Mulla pakilla luistaa laatikko jos pienikin ylämäki, kaasun saa painaa melkein pohjaan ennenkuin suostuu liikkumaan. Onko muilla samaaInkkuH kirjoitti: 19 Loka 2020, 15:59Tuo voi osin selittää sitä kylmänä käyttäytymistä. Se vaan ei ole looginen, eli ei tee joka kerta sitä.. Välillä lähtee normaalisti, ja välillä ei juuri nosta kierroksia lainkaan. En polje mitenkään tolkuttomasti kylmää konetta, joten ei pitäisi siitä johtua.ascona_c kirjoitti: 17 Loka 2020, 09:22 Muistankohan oikein että moottorin tehot on rajoitettu tarkoituksella kylmällä koneella. Liittyi muistaakseni siihen ettei kukaan polje kylmää konetta liikaa ja aiheuta moottorivauriota.
E: Muistin, ja lukee vielä ohjekirjassa. Joten anna käydä muutama sekunti ennenkuin lähdet liikkeelle.
Manuaalipuolella laatikko luistaa myös, kun painaa kaasua, hetken aikaa, kunnes nappaa kiinni. Ei väliä mikä vaihde sisässä. Onkohan tuo nyt sitten ominaisuus? Siis aina kun lisää kaasua edes hieman, vaihteisto luistaa. Merkkiliikkeen huoltoneuvoja nyt puhelimessa ei osannut yllättäen sanoa asian mitään. Mikään automaatti ei ole minulla noin tehnyt, on ollut Volvoa, Foordia, Pösöä ym.
Minä en meinannut saada autoa mökkipihasta liikkeelle, kun piti peruuttaa kylmiltään ylämäkeen.. Kaasun kun painoi pohjaan lopulta kun mitään ei tapahdu, sitten lopulta tuli eloa. Ärsyttävää
Mulla pakilla luistaa laatikko jos pienikin ylämäki, kaasun saa painaa melkein pohjaan ennenkuin suostuu liikkumaan. Onko muilla samaa
[/quote]
Mulla 2018 mallinen 1,5 l 165 hv, 6 vaihteinen automaatti ja ihan sama juttu.
Lähtiessä pitää aina peruuttaa kadulle ja kääntää autoa jyrkästi, jolloin etupyörät nousee reunakiven päälle. Tässä auto usein pysähtyy ja kaasua pitää todella painaa. Ihan sama juttu talvisaikaan, jos katoksessa olevan auton etulokasuojista on paljon lumipaakkuja pudonnut yöllä, niin ei millään meinaa päästä liikkeelle.
Kolmen vuoden aikana olen toki tuohon jo tottunut, mutta uudelle kuljettajalle yllätys.
[/quote]
Mulla 2018 mallinen 1,5 l 165 hv, 6 vaihteinen automaatti ja ihan sama juttu.
Lähtiessä pitää aina peruuttaa kadulle ja kääntää autoa jyrkästi, jolloin etupyörät nousee reunakiven päälle. Tässä auto usein pysähtyy ja kaasua pitää todella painaa. Ihan sama juttu talvisaikaan, jos katoksessa olevan auton etulokasuojista on paljon lumipaakkuja pudonnut yöllä, niin ei millään meinaa päästä liikkeelle.
Kolmen vuoden aikana olen toki tuohon jo tottunut, mutta uudelle kuljettajalle yllätys.
Kokeilin tuota 1.6T:n manuaalipuolta. Kierrokset nousevat vähän tilanteesta riippuen ja tasaantuvat sitten. Jos runttaa kaasun pohjaan, niin silloin kick down aktivoituu. Pehmeät ja huomaamattomat vaihdot. Ei nykimistä eikä kuminauhatunnetta kuten joissakin toisissa teknisissä ratkaisuissa. Minä kyllä näkisin, että tämä gm:n laatikko toimii juuri niin kuin sen tällaisessa autossa kuuluukin toimia. Jos ajotapa on kovin aktiivinen, niin kannattaa ehkä katsella pienemmän kokoluokan hot hatch -tyylisiä kulkineita.InkkuH kirjoitti: 19 Loka 2020, 15:59
Vaikuttaa siis olevan ominaisuus,kun muilla tekee samaa, hyvä niin. Monenlaisia automaatteja vuosien varrella ollut, ja tämä käyttää aktiivisemmin varmaan tuota luistoa, kuin jotkut muut. Vaihdot on kyllä pääosin pehmeitä eikä sen puoleen ole ongelmaa.usvaa kirjoitti: 20 Loka 2020, 22:16Kokeilin tuota 1.6T:n manuaalipuolta. Kierrokset nousevat vähän tilanteesta riippuen ja tasaantuvat sitten. Jos runttaa kaasun pohjaan, niin silloin kick down aktivoituu. Pehmeät ja huomaamattomat vaihdot. Ei nykimistä eikä kuminauhatunnetta kuten joissakin toisissa teknisissä ratkaisuissa. Minä kyllä näkisin, että tämä gm:n laatikko toimii juuri niin kuin sen tällaisessa autossa kuuluukin toimia. Jos ajotapa on kovin aktiivinen, niin kannattaa ehkä katsella pienemmän kokoluokan hot hatch -tyylisiä kulkineita.InkkuH kirjoitti: 19 Loka 2020, 15:59
-
Randomjargi
- 'Kadett'

Jahas..oli lähtenyt profiilista valinta saattovalot vai mikä se oli pois päältä. Mikäs tämmöisen muutoksen vois aiheuttaa? Tykkään tuosta ku valot tekee bling blingiä