Kerron totuuden paljon aikaisemmin kuin parin vuoden päästä,jos auto on susi.En ole Opeleita haukkunut,päinvastoin minulla ollut kaksi Opelia ja isälläni useita...molemmat ollaan oltu kovinkin tyytyväisiä.
Kerro parin vuoden päästä oliko hyvä ostos. Salilla käy kaveri jolla on edellistä korimallia oleva ST200 Mondeo ja vikoja on ollut ihan riittämiin. Oli ensin alkuunsa kova haukkumaan Opeleita kun oli omistanut pari Vectraa ennen Mondeotaan. Mutta nykyisin tuntuu olevan aika hiljaista poikaa kun on huomannut vaihtaneensa vielä pahempaan maanantai kappaleeseen mitä A ja B Vectra olivat. Aika inhimillistä tuo sinun reagointisi asiaan. Haluat pönkittää tekemääsi valintaasi jollain tavoin ...vaikka kyllähän se saattaa olla hyvinkin onnistunut. Voihan autosi tosiaan olla viaton. Itselleni ei vain sellaista autoa ole vielä koskaan kohdalle sattunut vaikka olen muitakin merkkejä omistanut kuin Opel. Ratkaisevaa noissa vioissa on se mielestäni kuinka perustavaa laatua ne ovat ja sattuuko omalle kohdelle noita ns. pahoja vikoja.....eipä ole kohdalleni vielä sattunut. Tietysti automerkeistä kuten Opel tarinoita riittää paljon kun niitä on myyty viimeisen kahdenkymmen vuoden aikana paljon... samalailla lähes jokainen tietää jonkun negatiivisen Ford tarinan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Espoon Jore on 2004-02-19 23:17 ]</font>
Voi olla,että olen työntänyt käteni sontaan,mutta auto vaihtuu heti,jos rupeaa auto olemaan enemmän korjaamolla kuin kotona.
En todellakaan halua pönkittää valintaani,kuten olen sanonut,katsotaan mikä ford on autojaan.