Nyt hinta oli enää 650 € ja viatkin oli häipynyt ja katsastusta oli jäljellä Kesäkuulle ja kori oli 9.5 arvosanalla
Paikalla oli kohtelias 19v tummempi tukkainen myyjä jonka nimi nettiautossa ei mitenkään osunut kohdilleen
Tapaaminen oli sovittu siihen ajankohtaan kun myyjä pääsee töistä - saavuimme ko huoltikselle , vastassa oleva myyjä avasi ovea ja ohjasi valmiiksi maksetun kahvin ääreen
Saatiin selostus vioista : ABS häiriö on korjaantunut anturin vaihdolla (ei vaihdettu abs yksikkö vika)-jäähdytysneste ilmoitus /vaihdettu paisuntasäiliö ilman tunnistinta ( juu ei) jarrun vika ilmoitus "juuri vaihdoin palat joissa ei anturin johtoja"-kuva paloista ja levyistä

Laitoin pörinäpöntön kun haluan että voiman ääni kuuluu

No ilkeyttäni viestein kaupan jälkeen vioista , vuotava venttiilikoppa toimimaton sähköikkuna yms yms- vastauksena sain - en tiennyt ,olisin sanonut
Tokihan auto oli tyttöystävän nimissä-joka oli mukana ,teinköhän virheen kun molempien , minun ja tyttöystävän ajokortti kuvattiin myyjän ehdotuksesta -tuleekohan , ostoksia joita en ole tehnyt
Sain haluamaani hintaan korin joka on hieno ja monta huuhaa juttua , kuitenkin olen tyytyväinen
Vekkulia 19v myyjä ja tyttöystävä ja melko oppineita autokauppiaita
Hauskinta kaikessa oli että auton radiossa oli vieläpä uskonnollinen kanava valittuna jotenka rehellinen myyjä ilmeisesti kyseessä .
Ja ettei tosiaan jää epäselvyyttä olen tyytyväinen , sain erittäin hienon korin , lähes uudet talvirenkaat ja 200000 ajetun tekniikan , pikkasen rikotun Irmscher etupuskurin ja 3 kpl ilmanraikastinta (peittämään vuotavan öljyn katkun ) Kaikki ok .
Seppo