Heps !
Onko tosiaan paketissa tuo koko napa. Mistä sen saisi tilattua järkevimmin ? Ooppeli pyytää kuulemma hivenen liikaa siitä
Pystyykö itse järkevästi vaihtamaan ?
Eikait tosta tarvi purkaa kun jarrulevy, satula ja runko pois, takapuolelta 3 vai 4 pulttia auki, ja helvetisti mailaa sille navalle. Itse yhden vaihtaneena, heittoleka kiinni napaan ja pari tuntia paukuttelua, oli vähän hapettunu kiinni.
Mulla on semmonen käsitys että a insigniassa olisi sama pyöränlaakeri joka nurkassa olisitten etuveto tai neliveto..?
Pitääkö tämä paikkansa..?
Jollain näillä varaosa sivustoilla joku merkki käy johkin nimettyyn nurkkaan ja joku taas käy joka nurkkaan rek-numerolla haettuna.. ja motonettikin tarjoaa vain etupyöriin mutta on niitä samoja taaksekkin laitettu...
Meinasinkin kyllä skf tai fag tilata.. molempia näyttäs löytyvän..vähän epäilyttää moinen maxgear vaikkakin kuka tietää vaikka tulisivatkin samasta pajasta..?
Selvitin saksalaisilta sivustoilta , että Maxgear vain pakkaa navat omiin laatikoihn. Valmistaja voi olla SKF , FAG , SNR , jne.
Joko ostavat suuria määriä , jolloin hinta putoaa tai välillä pakkaavat halvempia ja huonompia laatikoihin.
Tuossa ei varmasti voi tietää, mitä ostaa.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
No voishan sitä maxgearia piruuttaan testatakin.. sittenhän sen tietää mikä on kyseessä ja kauanko kestää.. alkuperäinen rupes juriseen sopivasti viime tiistaina kun keula oli kohti pojois-norjan senja saarta ja mittarissa oli vasta 212tkm.. totesin emännälle et kyllä se tän reissun kestää ja ny 3,5tkm myöhemmin meteli on kyl korvia huumaava mut mikä koomista niin väljä se ei ole..
Ole hyvä. Ihan totaalista tyrmäystä eivät ole Maxgearin varaosat saaneet. Pääsääntöisesti pakkaavat alkuperäislaatuisia osia. Valikoima on suuri ja toimija suht uusi , joten laatuarvosteluja ei ole paljoa. Joku oli ainakin Fordiin onnistunut saamaan SKF:n pyörännavan Maxgearin laatikossa.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i