Astra K

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
arpe
OCF Member 2020

Re: Uusi Astra (K) Suomessa

Viesti Kirjoittaja arpe »

JiiKoo77 kirjoitti: 29 Huhti 2018, 14:58 Viime viikon torstaina hain uuden Astran kotiin ja takapenkillä oli kumimatot odottamassa kylkiäisinä. Bensaa oli tankissa 137km toimintasäteen verran... Ja eivät tankanneet varsinkin, kun tankkauspiste ei enää ollut tien toisella puolella... No, saman verran oli sinne vaihdossa viemässänikin autossa :)

Sama mulla Viikon vanha auto Tankki täys kumimattosarja valmiiksi lattialla (en ollu tilannu)
eeskoo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja eeskoo »

Itellä kävi niin että kun myyjän kanssa käytiin kauppaa ja väännettiin tarjousta sähköpostitse, sano että pistää vielä tankin täyteen luovutuksessa jos päädytää ottamaa uusi auto. Noh otettiin. Autoa paikanpäältä hakiessa katottii että tankki lähes tyhjä, joku 100km just ois päässy ja kysyttiin että mites toi tyhjä tankki kun oli vähän sopimusta täydestä. "Enhän minä semmosta voi enkä saa luvata kun käytäntö on että 100km pääsee luovutushuollon jälkeen". -Aijaahas...no henken siinä myhäilin ja kaivoin sähköpostin ja näytin myyjälle, hups ja seuraavaks lähettiin tankille.
Astra ST 1.0 Innovation+
arpe
OCF Member 2020

eeskoo kirjoitti: 29 Huhti 2018, 17:40 Itellä kävi niin että kun myyjän kanssa käytiin kauppaa ja väännettiin tarjousta sähköpostitse, sano että pistää vielä tankin täyteen luovutuksessa jos päädytää ottamaa uusi auto. Noh otettiin. Autoa paikanpäältä hakiessa katottii että tankki lähes tyhjä, joku 100km just ois päässy ja kysyttiin että mites toi tyhjä tankki kun oli vähän sopimusta täydestä. "Enhän minä semmosta voi enkä saa luvata kun käytäntö on että 100km pääsee luovutushuollon jälkeen". -Aijaahas...no henken siinä myhäilin ja kaivoin sähköpostin ja näytin myyjälle, hups ja seuraavaks lähettiin tankille.
Joo,minä kävin Myyjän kanssa 2 km päässä kylmäasemalla,myyjä pisti kortin koneeseen,ja minä tankkasin. Kysyi vielä että "onko väliä että millä yhtiöllä tankataan " sillä oli kaikkien yhtiöiden kortit
Mulla oli ne kangasmatot takakontissa Tehtaan muovipussissa (avaamaton)
otj
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja otj »

Insignian tankki oli n. 1/3 täynnä eli 20 l dieseliä. Toimintasäteeksi näytti 350 km.
Ristoj
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ristoj »

Alkuperäiset Opelin aluvanteet olleet kaksi talvea alla ja nyt irtoaa pinta. Yhdestä renkaasta irtoaa pinta venttiilin juuresta ja tästä syystä vuotaa venttiilin juuresta. Menossa keskutelu Nokian kanssa joka hoitaa takuuasian koska Nokia kasannut rengaspaketin. Olen esittänyt vaatimuksen että haluan kaikki neljä vannetta uusittavaksi koska kaikista irtoaa pinta. Tarkistakaa omat vanteenne. Olisi laittanut pari kuvaa mutta en saanut onnistumaan. Joku voisi antaa neuvot kuinka saa liitetty' kuvan/kuvia.
JPopeli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JPopeli »

Nuo kylkiäiset riippuu liikkeestä ja myyjästä. Kyllä itse sain näihin viimeisimpänä uutena ostettuihin muun muassa tankit täyteen. Käytettynä ostettuihin en saanut, kuulemma tinkivarat meni jo hinnanalennuksissa.
otj
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja otj »

Kahdessa edellisessä kaupassa liikkeen hyvitys oli samaa luokkaa kuin autolle laitettu pyynti. Eli myyjälle ei olleet mitkään hyvät kaupat. Tästä johtuen varmaan tankit vajaat. Tosin Astra K:ta hakiessa sitten myyjä lirutteli vähän bensaa kun asiasta huomautin.
TexasMan
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja TexasMan »

Ristoj kirjoitti: 29 Huhti 2018, 18:11 Olisi laittanut pari kuvaa mutta en saanut onnistumaan. Joku voisi antaa neuvot kuinka saa liitetty' kuvan/kuvia.
Itse olen käyttänyt ilmaista aijaa.comin palvelua tähän tyyliin
Opel Astra K Enjoy 1.6 CDTI AT6
EX-autot: 8 kpl Opeleita + noin 15 kpl muita
Fisherman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

arpe kirjoitti: 29 Huhti 2018, 12:03 Astra K innovation 2018 Tehdas Webasto Hanskalokerossahan on se Webaston painonappi / valo palaako se valo A I N A kun Webasto on päällä ?
En tiedä 2018 mallista mutta 2016 mallissa valo palaa jos olet käynnistänyt weban kaukosäätimellä tai kyseisestä napista.
Jos ja kun weba käynnistyy automaattisesti valo ei pala. Ja sehän käynnistyy jos ulkolämpötila on alempi kuin n. +7°C ja moottori ei ole valmiiksi lämmin.
Astra K Sports Tourer innovation 1.4T At6 My16
Ex: Astra J Spots Tourer cosmo 1.4T Mt6 My13
arpe
OCF Member 2020

Fisherman kirjoitti: 29 Huhti 2018, 19:24
arpe kirjoitti: 29 Huhti 2018, 12:03 Astra K innovation 2018 Tehdas Webasto Hanskalokerossahan on se Webaston painonappi / valo palaako se valo A I N A kun Webasto on päällä ?
En tiedä 2018 mallista mutta 2016 mallissa valo palaa jos olet käynnistänyt weban kaukosäätimellä tai kyseisestä napista.
Jos ja kun weba käynnistyy automaattisesti valo ei pala. Ja sehän käynnistyy jos ulkolämpötila on alempi kuin n. +7°C ja moottori ei ole valmiiksi lämmin.
Tota noin,tänä aamuna pesin auton Töissä (lämmin halli) siinä sitten kuivasin ym ym ym Auton. Eli aikaa meni reipas 2 h
Sitten läksin kotiin,kone käyntiin JA WEBASTO KÄYNNISTYI (itsestään) prkl. nousin penkiltä ylös ja kiersin oikean etupyörän viereen,siellähän se pöhisi,starttikäryt vielä näkyi, ja Auto siis huonelämpötilassa ja ehti jo kuivuakkin , tilapäinen toimintahäiriökö ? ja se valo ei tosiaan palanut !
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Lämpötilatieto päivittyy hitaasti. Esim haen auton -20c pihalta koeajolle, otan nosturille ja tutkin 20min ja käynnistäessä auto luulee edelleen että ulkolämpötila on -20c etkä voi testata sisällä ilmastoinnin toimintaa irroittamatta ja akunkenkää ja laittamalla kiinni uudestaan.
Vaihtelee autokohtaisesti.

Tarkista tällöin mitä auto väittää ulkolämpötilaksi
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
eeskoo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja eeskoo »

arpe kirjoitti: 29 Huhti 2018, 17:50Mulla oli ne kangasmatot takakontissa Tehtaan muovipussissa (avaamaton)
Täällä muutes myös. Heitin pussin varastoon kun noi kumimatot on kuitenkin vähän käytännöllisemmät.

Yllätyin tänää että kuinka hyvin sisäpuolelta lähti huurut pois AC:n ollessa OFFilla, iso plussa.
Astra ST 1.0 Innovation+
arpe
OCF Member 2020

1,2sorsa kirjoitti: 29 Huhti 2018, 20:10 Lämpötilatieto päivittyy hitaasti. Esim haen auton -20c pihalta koeajolle, otan nosturille ja tutkin 20min ja käynnistäessä auto luulee edelleen että ulkolämpötila on -20c etkä voi testata sisällä ilmastoinnin toimintaa irroittamatta ja akunkenkää ja laittamalla kiinni uudestaan.
Vaihtelee autokohtaisesti.

Tarkista tällöin mitä auto väittää ulkolämpötilaksi
Joo,se näytti 3 astetta jota ihmettelinkin ( sentäs 2h huonelämpötilassa) jos tosta autosta Astra K innovation 2018 irrottaa akun kengän,mitä se "aiheuttaa" bensakone
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

No lisälämmittimet lähtee päälle alle viidessä asteessa joten autosi on toiminut ihan oikein.

Jos Akunkenkä pitää irroittaa jostain syystä niin avaimet pois autosta.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
TexasMan
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja TexasMan »

arpe kirjoitti: 29 Huhti 2018, 20:18 Joo,se näytti 3 astetta jota ihmettelinkin ( sentäs 2h huonelämpötilassa) jos tosta autosta Astra K innovation 2018 irrottaa akun kengän,mitä se "aiheuttaa" bensakone
Mun autossa kellon aika piti asettaa uudelleen, mitään muuta en ole huomannut akun kengän irrottamisen ja takaisin kytkemisen jälkeen.
Opel Astra K Enjoy 1.6 CDTI AT6
EX-autot: 8 kpl Opeleita + noin 15 kpl muita
Vastaa Viestiin