Löytyi tuollaiset puhalletut, maalatut ja uusilla laakereilla kasatut 5 pulttiset etutolpat niin ajattelin niihin koittaa tehdä sen korkeussäädön. 5 pulttiset takanavat tuli mukana myös mutta on aika rujon näköiset

Vaikka mulla ei hommat aina ihan putkee mee niin tuskimpa onnistun puoltametriä hitsaamaan ohi kohteesta jolloin olis laakerit jumissa
Ihan hyvä. Paikallaan pyörittäessä aika kevyt muttei tunnoton. Kierroksilla/vauhdissa jäykistyy ja on hyvä ajaa. En tiedä onko tuossa jotain tehostuksen vähentämistä kierroksilla mutta siltä se tuntuu. Laturille menee yksi johto kyllä.blex84 kirjoitti: 16 Huhti 2018, 06:30 Minkälainen tuntuma tuli ohjaukseen tuolla sähköisellä pumpulla muuttuiko yhtään verrattuna remmipumppuun
Viittasin mun kommentilla siihen, ettei kannata kiinnittää maakaapelia napaan. Essolla kertoivat että menee laakeri pilalle!
En tiedä onko harha muistikuva mutta eikös tähän vaihdettu toinen rattaista kestävempään??! kirjoitti: 21 Huhti 2018, 13:06 Juu,ja eikös näissä tehokkaissa ollut jonkin verran murheita xe pumpun kanssa?
Niin joo. Eipä tullut tuollainen mieleenkäänWesku79 kirjoitti: 21 Huhti 2018, 14:24Viittasin mun kommentilla siihen, ettei kannata kiinnittää maakaapelia napaan. Essolla kertoivat että menee laakeri pilalle!
Juu multahan halkesi se sisempi ratas 2015 vaihdemissivedossa jossa kiekat kävi 10000rpm. Olikohan talvella 2016 kun laitoin sen teräksisen sisärattaan ja nylonvenan pumppuun. Toi on kyllä silti edelleen potentiaalinen hajoamiskohde, ärsyttävä vaan purkaa kun korsetti on liimattu myös pumppuun kiinni.

Juu ei väkisin kannata laakerin läpi maata ottaa ku voi tosiaan hitsaantua kiinni.Wesku79 kirjoitti: 21 Huhti 2018, 14:24Viittasin mun kommentilla siihen, ettei kannata kiinnittää maakaapelia napaan. Essolla kertoivat että menee laakeri pilalle!