Vectrassa sport touring - alusta. Sähköllä säätyvät iskarit siis. Muistaisin että täällä joku olisi jossain todennut että kyseessä on Vectroille tyypillinen ääni.
Arvotaan porukalla mistä tuo vittumainen ääni tulee....

Ok. Thanks for the tip. Tarvii tarkastaa....Jartsi kirjoitti: 20 Huhti 2018, 12:08 Vikana voisi olla löysät jarrusatulan liukutapit, jolloin satula pääsee kolisemaan. Ongelma poistuu kun jarruttaa, eikä satula pääse enää liikkumaan. Kokeile vaihtaa liukutapit ja putsata vastinpinnat, ja kasaa silikonirasvalla. Jos reiät ovat kuluneet väljiksi, ei auta kuin satulan vaihto. Mulla oli sama ongelma, mutta poistui kun vaihdoin uudet tapit, ei ollut vielä liian väljät holet.
Automaatti on kyseessä. Tärinää ei kyllä ole, satunnaista rahinaa ja "metallisia" kolahduksia kuuluu.Rookeri kirjoitti: 20 Huhti 2018, 14:02 Onko automaatti? Mulla sama kolina juuri hiljaa ajaes ja pieni tärinä muutenkin.
Etupäästä tulee, kummalta puolelta niin ei pysty sanomaan.
Rookeri kirjoitti: 20 Huhti 2018, 16:35 Itsellä luultavasti kolisee ja rahisee edestä tuo vetarin holkki. Se on laatikon kuoren ja poskilaakerin välissä. Toimii liukulaakerina sekä tukilaakerina vetoakselille. Se kun kuluu väljäksi nii alkaa paukkua.
Mä odotan että saisin ton holkin mitat nii koneistan noita. Tarvii vaa suunnitella ulosvetäjäkin tolle.
Paljonko kilometrejä takana?
Mulla 164000 mutta eihän noihin kilometrilukemiin kannata liikaa tuijottaa. Vetarit ja/tai laakerit voi korkata kovin eri määrällä kilometrejä. Tarvii tarkastaa myös tuo vetarin holkki.