Itse pitäisi hommata 2kpl jotain 225/40/18 kumia. Katselin, että 1001renkaat sivultolla olisi nuo Landsail 588 UHP 62€ kappale. Myöskin Sava Intensa UHP 2 vähän kiinnostais 77€ hinnalla samalla sivustolla.
Onkos porukalla tuosta kyseisestä Landsailista kokemusta? Omegan alle olisi tulossa jotenka ehkä nuo voi olla liian löysiä, että ohjauksen tarkkuus/napakkuus kärsii liikaa? Tuntuu Saab porukka tykkäävän noists ja OCF sakki taas Nankangin perään
irYobYetaMis kirjoitti: 26 Helmi 2018, 21:51
Kestä about 1 kausi.. todella pehmeä seos ja imo ei sovi Suomen tielle.. ei ainakaan kaudan alussa kun tiet vielä epätasaiset..
Mulla tulee nyt sitten Eagle F1 Asy 2:lla 3. kesä ja pintaa n. 4-5mm.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Kestä about 1 kausi.. todella pehmeä seos ja imo ei sovi Suomen tielle.. ei ainakaan kaudan alussa kun tiet vielä epätasaiset..
Paljonkohan kilsoja tullut? Itsellä oli aikoja sitten myös 17" Goodyear Eagle F1 GSD3 ja ajelin niillä sen 10tkm varmasti ja max 2mm häipyi pinnasta tänä aikana. Muutenkin oli mukavat renkaat.
Näköjään Nankang AS-2+ on pärjännyt testeissä ja tällä kertaa paljon tasaisempi suorituskin ollut. 128€ pari hinnalla sais tommoset
Kumhoista kellään kokemuksia, esim. KU39 tai PS71?
Vanha Vectra peltivanteineen vaihtui Insigniaan ja kahvihan tässä meinasin mennä väärään kurkkuun kun katteli mitä nuo kumit 18" vanteille maksaa. Edellinen omistaja oli aikoinaan näköjään sijoittanut ~800€ Michelin-settiin, mutta ite kyllä toivos selviävän vähän halvemmalla.
Paljonkohan kilsoja tullut? Itsellä oli aikoja sitten myös 17" Goodyear Eagle F1 GSD3 ja ajelin niillä sen 10tkm varmasti ja max 2mm häipyi pinnasta tänä aikana. Muutenkin oli mukavat renkaat.
Näköjään Nankang AS-2+ on pärjännyt testeissä ja tällä kertaa paljon tasaisempi suorituskin ollut. 128€ pari hinnalla sais tommoset
Kilsoista en osaa sanoa, kun oon ollu pari vuotta työttömänä, niin ei ole ollut säännöllistä jokapäiväistä ajoa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Hmm... Onko tuolta joskus ollut ilmaiset toimitukset vai miten Timonen on noin halvan hinnan toimituksineen saannut?
Tuolloin renkaan hinta oli sen 92€ ja nyt 88€, mutta DPD ottaa 23,80€ parin toimituksesta.
Mulla on tunnukset tonne, ja myyntikori näyttää lopullisen hinnan toimituskuluineen Suomeen. Oiskohan ollut DHL, joka toi kotiin renkaat, en 100-varmasti muista.