Mulla on tuossa omassa Astrassa intelliLink ja siinä Android Auto.
Systeemi tuntuu pelaavan ihan ok, ja etenkin navigaattorin käyttö auton ruudulla kiinnostaisi, mutta...
Google Mapsin navigointiohjeet tulevat paljon hiljaisemmalla voimakkuudella kuin mitä radio soittaa, ja äänensäätörullan pyörittäminen muuttaa molempien äänenvoimakkuuksia. Radion äänet on itse asiassa niin kovalla, että yleensä kuuntelen sitä voimakkuudella 3-10 siinä noin satapykäläisessä asteikossa, eli skaala on mun makuuni aika viturallaan ihan yleensäkin. Eilen testailin sitä navigaattoria kotiin ajellessa, ja vaikka motarilla radio kuului ihan sopivalla volumella, hukkuivat navin ohjeet jo taustameluun.
Onko kukaan keksinyt miten noita saisi säädettyä erikseen? Kokeilen jo säätää silloin kun navigaattori puhuu, mutta yhäkin rulla säätää vain koko audion äänenvoimakkuutta ja sitten radio huutaa aivan järjettömän lujalla jos navin äänen säätää sopivaksi
Yksi kiertotie lienee laittaa puhelimesta spotify soimaan kun navigoi, jolloin oletattavasti äänenvoimakkuus on noissa sama, mutta aika turhauttavalta tuo tuntuu jos radiota ei sitten pysty kuuntelemaan navin kanssa...