Ite oon saanut tuon vakkarin toimimaan ihan hyvin huolellisella ja säännöllisellä tutkan muovin puhdistamisella ennen ajoon lähtöä ja joka kerta sen pyyhin ennenkuin autoon nousen. Sen kanssa ei ole oikeastaan enää ollut ongelmia.
Nyttemmin ongelmaksi on muodostunut enemmän ja enemmän tuo perkeleen ajovaloautomatiikka, joka toimii vain hetkellisesti ja joka kerta vaan vähemmän ja vähemmän. Matkaa tulee päivittäin ajettua valaisemattomalla tiellä n. 60 km ja joka kerta pitää noita valoja itse vaihdella. Huurteet ei ole ongelma niin monesti olen ajanut sekä lasin lämmitys sekä max tuulilasipuhallus päällä yhtäaikaa, mutta itsepäisesti se vain heittää ne pois. Vittu että syö miestä... Muutenhan valot ovat hyvät, keila on pitkä ja leveä ja silloin harvoin kun ne toimii niinkuin pitää ei ole vastaantulijat vilkutellut valoja.
Olipa muuten viikonloppuna opelin osastolla hiljaista ku hupatossutehtaalla, kaikki olivat kuolaamassa karoqin ja kodiakin perään.. Mutta mutta, kuuluipa joku skoda mies kans manaavan mukautuvaa vakkaria, kun ei pelittänyt kuten luvattiin