Haluaisin siis kommentteja, millaisen hinnan itse laittaisitte (tai voisitte kuvitella maksavanne) tästä autosta. Kyseessä 2006 Opel Astra, farmarimalli ja 1,8 moottori, ajettu 55 tkm. Myyntipalstoilta ei kauheesti vastaavia löydy (kaikki reilusti enemmän ajettuja), joten hintaa on vähän hankala haarukoida. Auto on hyvässä kunnossa, ruostetta ei ole näkynyt. Ainut vika, mitä on ollut, on käsijarrun jäätyminen joskus talvikelillä. Pienen googlettelun mukaan tämä on ilmeisesti ollut kuitenkin suht yleinen ongelma (?).
Harkitsen siis tämän auton ostamista sukulaiselta, mutta hintakysymys on vielä auki. Josko saisin täältä viisaammilta vähän apua pohdintaan.
Ja toinen kysymys: kannattaako tällaista autoa ylipäätään ostaa, jos ei osaa itse mahdollisia iän mukana tulevia vikoja korjailla? Oma tietämykseni Opeleista ja autoista yleensäkin on hyvin rajallinen, mutta uuteen ei opiskelijalla ole nyt varaa ja auto olis silti hommattava. Luotan sukulaisen sanaan siitä, ettei ongelmia ole ollut, joten tämä yksilö olisi siinä mielessä turvallinen valinta minulle. Mutta tietääkö joku, onko suht tämän ikäisillä Astroilla yleensä alkanut ilmenemään jotain isompia vikoja? Ja jos ette suosittelisi tätä autoa minulle, saa heittää muitakin ehdotuksia.