Omalla kohdalla menossa Kadett E vm89 C16NZ->C20NE muutos joka suoraan sanottuna vie järjen mennessään katsastusmiehen mielipuolisen kohtelun vuoksi.(
Katsastus aloitettu ja asia erovaisuustodistuksesta kiinni)
Tänään yrittäessäni selvitellä asiaani konttorilla kävi mm. siten ettei Opelilta tilaamani erovaisuustodistus käynytkään katsastusmiehelle koska siinä oli kynällä tehtyjä merkintöjä eikä se vaikuttanut luotettavalta, vituttaa..
Kolmenlaiset muutospaperit olen konttorille esittänyt yksienkään kelpaamatta, tänään asia kuitenkin meni jo sille asteelle että joku autokorjaamo voi minun papereitteni perusteella kirjoittaa puhtaaksi "erovaisuustodistuksen", saa nähä(vastuun siirtoa sanon minä).
Täytyy ottaa Huuskosen Hannuun yhteyttä ja yrittää neuvotella hänen kanssaan mitä tässä tilanteessa voi tehdä siis papereitten suhteen.
Onneksi on kuitenkin jo prosentteja päästy laskemaan että pienestä on enään asia tosiaan kiinni..
Toivottavasti katsastusmies ei pyydä todistus esim. Opelilta siitä että onko autooni kaikki muutokset tehty, ei ainakaan ole ollut puhetta..Koputtaa LEKALLA PÄÄTÄ!!!
----------------------------
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kaitzu on 2004-02-11 21:08 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kaitzu on 2004-02-11 21:38 ]</font>