Astran tummat takavalot
-
Astra G-98
- 'Senator'

Noh noh,eipäs nyt aleta herneilemäänOn 2004-02-07 23:57, 454SS wrote:
Pelimies olisi lakannut korinväriseksi eli metallihohtomustaksi. Vai onkohan mulla taas asenneongelma kun erehdyin arvostelemaan?
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
En tiedä,en ole uskaltanut vielä näyttääOn 2004-02-17 23:14, dasdi_01 wrote:
mitäs mieltä herra katsastuskonttorilla lienee? =)
-----Zeni-----
UK:ssa saa näköjään ihan tehtaalta noita tummia ajovaloja. Näyttää olevan E hyväksyntäkin noissa.
http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/defau ... _26_45_957
http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/defau ... _26_45_957
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Kattos vaan. Aattelin kukkaron salliessa vaihtaa tuollaisiin black lexuksiin tai moduuleihin,mutta toi led-style taitaa olla se mun juttuOn 2004-03-26 08:04, TEPE wrote:
UK:ssa saa näköjään ihan tehtaalta noita tummia ajovaloja. Näyttää olevan E hyväksyntäkin noissa.
-----Zeni-----
Tummien takavalojen kanssahan pitäisi aina olla E-hyväksytyt heijastimet, näin sanotaan ainakin Lahden konttoreilla. Teippi ei käy, ja heijastimillekkin on määritelty oikeat paikat mihin kohtiin ne saa asentaa.On 2004-03-25 16:54, SunDime wrote:
Mulle on joku viisaampi viime kesänä kertonu, et tollanen itse tummennus on laillista jos valot näkyy ja erityisesti ne punaset haijastimen näkyy ja heijastaa. Monet ovat tollasessa tilanteessa lisännyt heijastimet puskuriin, tai laittanut heijastavat teipit puskuriin... tai jotain vastaavaa.
Itse tummenettujen valojen ei pitäisi olla lailliset missään tapauksessa.