Onko ne kumit noissa 3-kohdissa ? Auttaakohan rasvaaminen mitään ja millä kannattaisi rasvata ?
Vectra C kahahtaa
Re: Vectra C kahahtaa
Itsellä ollut sama vika jo monta vuotta. Ei ole katsastuksessa koskaan sanottu mitään.
Onko ne kumit noissa 3-kohdissa ? Auttaakohan rasvaaminen mitään ja millä kannattaisi rasvata ?

Vectra 2.2 Direct Wagon vm.2004
Kyllä, kumit nro 3 kuvassa.
Powerflexit varmasti poistaisi natinan ja tukevoittaisi vakaajaa, itse en raaskinut laittaa. Näiden kanssa kannattaa olla tarkkana että hommaa oikean osan:
1-osaisen 24mm tilalle
2-osaisen 24mm tilalle
2-osaisen 25mm tilalle
1-osaisen 25mm tilalle
Rasvana käytän nykyisin redlinen cv-2:sta, pysyy kohtuullisesti paikallaan. Jotkut käyttää myös silikonirasvaa, kuten CRC:n graisse silicone, mutta ainakaan mulla toi ei kestänyt kauaa vakaajan kumin alla.
Powerflexit varmasti poistaisi natinan ja tukevoittaisi vakaajaa, itse en raaskinut laittaa. Näiden kanssa kannattaa olla tarkkana että hommaa oikean osan:
1-osaisen 24mm tilalle
2-osaisen 24mm tilalle
2-osaisen 25mm tilalle
1-osaisen 25mm tilalle
Rasvana käytän nykyisin redlinen cv-2:sta, pysyy kohtuullisesti paikallaan. Jotkut käyttää myös silikonirasvaa, kuten CRC:n graisse silicone, mutta ainakaan mulla toi ei kestänyt kauaa vakaajan kumin alla.
Kiitos!
1-osainen vs 2-osainen, miten ton 1-osaisen saa paikalleen ?
Paksuus täytyy vaan varmaan mitata ?
1-osainen vs 2-osainen, miten ton 1-osaisen saa paikalleen ?
Paksuus täytyy vaan varmaan mitata ?
Vakaajan päästä pujottamalla.. Paksuus kannattaa mitata vaikka työntömitalla, orggis kumeissa on kyllä osanumero jonka perusteella löytyy paksuus myös.
Pikkuisen kuulostaa työläältä. Täytyy jo purkaa selkeästi enemmän, että saa tangon irti.
Jos on yksiosainen niin taitaa mennä rasvausyritykseksi..
Jos on yksiosainen niin taitaa mennä rasvausyritykseksi..
Ei vakaajaa tarvitse pois autosta ottaa, riittää kun otat koiranluut irti ja löysäät nuo kumien kiinnikkeet. Kyllä ne korjaamolla tekee tuon korvausta vastaan. Rasvaa on hankala tunkea tangon ja väljän kumin väliin, eikä se siellä kauaa pysy. Ja samalla vaivalla vaihtaa ne gummit.