Camperin säätö puslat?
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Muilla reijillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä.
Asennus onnistuu ihan helposti vaikka kotipihalla. Ite vaihdoin omalla pihalla eikä ollut paha duuni. Sarjassa mukana tullut "vanhojen puslien irroitustyökalu" helpotti työtä n.100%. Asennus muuten onnistuu ilman alatukivarren irroitusta. Eikä toi hinta oo paha kun vertas minkä verran söi kumeja ennen tota sarjaa. Säästää helposti jo yhdessä rengas satsissa ton hinnan.
Pyörienkulmien säätö onnistuu myös kotikonstein, tunexin sivuilla olevalla camber-laskurilla. Itse vein Länsiautoon nelipyörä-suuntaukseen että sain varmasti arvot kohdalleen.
Asennus onnistuu ihan helposti vaikka kotipihalla. Ite vaihdoin omalla pihalla eikä ollut paha duuni. Sarjassa mukana tullut "vanhojen puslien irroitustyökalu" helpotti työtä n.100%. Asennus muuten onnistuu ilman alatukivarren irroitusta. Eikä toi hinta oo paha kun vertas minkä verran söi kumeja ennen tota sarjaa. Säästää helposti jo yhdessä rengas satsissa ton hinnan.
Pyörienkulmien säätö onnistuu myös kotikonstein, tunexin sivuilla olevalla camber-laskurilla. Itse vein Länsiautoon nelipyörä-suuntaukseen että sain varmasti arvot kohdalleen.
Opel on POP!
Kiitosta neuvoista!On 2004-02-08 17:33, shishkebab wrote:
Muilla reijillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä.
Niin unohtui tosiaan mainita, että kun olen jokusen sarjan noita puslia sorvannut niin esim. viimeisin täydellinen puslasarja C Kadettiin polyasetaalista tuli maksamaan materiaaleiltaan n.8€On 2004-02-06 13:59, Miro.Simounen wrote:
kaikki eritoisosat maksaa helvatusti.
Materiaalit tilasin Vinkiltä.
Kannattaa tutustua http://www.vinkfinland.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: OKCC on 2004-02-08 18:28 ]</font>
-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
puuhapete81
- 'Senator'

Mulla vectraa ei tartte madaltaa ollenkaan ni se syö jo kantit sileiks. Kulmat eivät ole pielessä, sillä ne on säädetty. Puslasarjalla saatava hyöty ei ole pelkästään renkaiden kulumisen esto, vaan todellinen ajo-ominaisuuksia parantaminen.On 2004-02-09 17:21, Aatsi wrote:
Miten paljon calibraa uskaltaa madaltaa että säästyy tolta kumien sisäreunan kulumiselta??
Itte olin siinä uskossa että jos tiputtaa -35-40mm niin ei vielä ole tota ongelmaa?
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Polyasetaalia eli POMmia käytetään enemmän kilpureissa, koska on huomattavasti jäykempää kuin polyuretaani, joka taas resonoi vähemmän ja kestää enemmän kulutusta ja vääntöä.On 2004-02-10 02:53, Jani Mukkala wrote:
Mitä eroa on polyuretaanilla ja polyasetaanilla? Tuota polyasetaania on ilmeisesti helpompaa työstää kuin tuo polyuretaani? vai olenko täysin metsässä.
Molemmat materiaalit on helppoja työstää, kun käyttää alumiini teriä. Tosin polyuretaani kannattaa pistää pakkaseen ennen sorvausta, jolloin se menettää osan kimmoisuudestaan.