Mielipiteitä Goodyear renkaista
-
zniikuzorro
- 'Kadett'

Mielipiteitä Goodyear renkaista
Goodyear ultragrip 400 renkaat mulla alla, viime talven ajetut pintaa 7mm melkin uuden karheat. Opel Corsa cosmo. Kuvittelenko nää on liukkaat vai onko nyt vaan tosiliukkaat kelit? Ihan kuin olis hakenu sivuluisuun ylämäessä ohituskaistaa ajaessa, tie jäinen. Nopeutta mulla oli about huimat 60km/h muut titenkin loiskauttivat mennä ohi
Tulivat siis auton mukana, 10 vuotta ajanu nasta Continentaleilla. Joku vanha malli, myynnissä ei ainakaan missään enää näy, onko huono? Alta pois ja uutta tilalle..?
Jyväskylä, Jämsä, ottaako kukaan vaihdossa saisko yhtään hyvitystä?
OPEL CORSA 5-ov Cosmo 1,0T ecoFLEX S/S 66
Re: Mielipiteitä Goodyear renkaista
-
zniikuzorro
- 'Kadett'

Voi V*** Hei NE OLI VLTA -99 eli annettin ymmärtää onhyvät, vuoden ajetut, pintaa hyvin 6-7mm mutten löytäny vuosimerkintää, no ei löytynyt kun kolminumeroinen vuosi oli 99
Mitä me tästä opimme, tulee kusetettu olo joku mua tai auton liikkeelle myynyt oli kusettanu liikettä tai ei sil nyt enää väliä ole. luojan kiitos sain auton pysyy eilen tiellä kun lähti sivuttain valumaan ja olin yksin.. kauhu iskee vasta nyt, 17 vuotta vanhat talvikumit ei v**** melkein uuden auton alla..
Mitä me tästä opimme, tulee kusetettu olo joku mua tai auton liikkeelle myynyt oli kusettanu liikettä tai ei sil nyt enää väliä ole. luojan kiitos sain auton pysyy eilen tiellä kun lähti sivuttain valumaan ja olin yksin.. kauhu iskee vasta nyt, 17 vuotta vanhat talvikumit ei v**** melkein uuden auton alla..
-
zniikuzorro
- 'Kadett'

Nyt on ollu kyllä todella jäisiä kelejä, en mä suolauksestakaan kauheasti tykkää, mutta toi jääkelikin on kurja, mielummin kyllä sit se suolamöhjö. Itsekin ajan tota isoo tietä Jkl-Jmsä välillä.
Ostin taas niiku aina ennenkin Continentalit, niitä ollu kaikissa mun autoissa. Nokia varmaan aika sama, mut itsellä ollu yhdet Nokian kerran ja ne oli mun mielest kovat vaikka uutena ostin. Kyselin muutamasta liikkeestä kilpailu pitää hinnat kurissa 450-470e hintahaarukka.
Reklamaatio tehty, saas nähdä kuinka käy.
Ostin taas niiku aina ennenkin Continentalit, niitä ollu kaikissa mun autoissa. Nokia varmaan aika sama, mut itsellä ollu yhdet Nokian kerran ja ne oli mun mielest kovat vaikka uutena ostin. Kyselin muutamasta liikkeestä kilpailu pitää hinnat kurissa 450-470e hintahaarukka.
Reklamaatio tehty, saas nähdä kuinka käy.
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Kovettuu goodyearit. Mm 6vuotta vanhat vaarin autossa ja 8mm pintaa ja kaikki nastat. Ei pysynyt tiellä. Ei päässyt liikkeelle. Ei pysähtynyt. Autona vectra C
155 65 14 renkaita ostin corsaan niin uusimmille good year renkaille 350 asennettuna...... sanoin että paska ei kelpaa. Hakka 8 ei ollut saatavana sillä hetkellä niin alle tuli nokian hakkapeliitta 7 370euroa asennettuna
155 65 14 renkaita ostin corsaan niin uusimmille good year renkaille 350 asennettuna...... sanoin että paska ei kelpaa. Hakka 8 ei ollut saatavana sillä hetkellä niin alle tuli nokian hakkapeliitta 7 370euroa asennettuna
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

Mulla oli muutama vuosi sitten G Astra jossa oli uudesta asti mukana kulkeneet talvirenkaat tällä ultragrip 400 kuviolla http://testire.com/photo/goodyear-tyres ... 5-r14-.jpg
Pintaa niissä oli, tuolloin 12-vuotiaissa renkaissa, n. 6mm jäljellä, tosin auto oli ollutkin vähäisellä ajolla (130tkm). Ei ne ihan sysipaskat olleet kuitenkaan
Pintaa niissä oli, tuolloin 12-vuotiaissa renkaissa, n. 6mm jäljellä, tosin auto oli ollutkin vähäisellä ajolla (130tkm). Ei ne ihan sysipaskat olleet kuitenkaan