Tänään tuli puhelu, niin luovutus onkin jo ensi keskiviikkona 19.10 eli vain muutaman päivän viivästys alkuperäisesta arviosta.Hyrysysy kirjoitti:Eilen soittelin myyjälle, niin pari viikkoa lisää odotusaikaa, mutta pysytään luvatussa kuukaudessa.Hyrysysy kirjoitti:No niin, kaupat tuli tehtyä ja tilaus sisään. Arvioitu toimitus lokakuussa.
Opel Astra Sports Tourer Innovation 1,6 CDTI Ecotec 100 kw AT6
Power Red
Kevytmetallivanteet 17''
Roiskeläpät eteen ja taakse
Innovation-kampanjapaketti
Innovation nahkaverhoilu
AGR-terveysistuin
Intellilux LED-valot
PowerFlex-älypuhelinteline
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
Nastarengaspaketti 16'' ALU + TPMS
Astra K tilaukset ja toimitusajat
Re: Astra K tilaukset ja toimitusajat
Insignia B Grand Sport Executive Classic A 1,6T 200 -20
ex Astra K Sports Tourer Innovation A 1.6 CDTI -17
ex Vectra Wagon CDTI A Ultimate Edition -08
ex Vectra Wagon 2.2 Direct A Elegance -04
ex Astra K Sports Tourer Innovation A 1.6 CDTI -17
ex Vectra Wagon CDTI A Ultimate Edition -08
ex Vectra Wagon 2.2 Direct A Elegance -04
Luovutus oli 14.10 eli meni päivää vaille 7 kuukautta tilauksesta toimitukseen.Tilaus 15.3.2016.
ASTRA Sports Tourer Innovation 1,6 CDTI Ecotec 100kW AT6
IntelliLux LED Matrix -ajovalo
Innovation 4. Nahkaverhoilu
Kuljettajan AGR -terveysistuin
Ulkoväri: Carbon Flash - metal
Innovation -kampanjapaketti
Turvatyynyjen korjaukset alkavat marraskuun lopussa. Sitä en tiedä kuinka paljon korjattavia autoja on + mikä on korjausten aikataulujen priorisointi mutta hyvällä tuurilla autoaan odottavat voivat saada oman kiesinsä vielä tämän vuoden puolella. Tällöin toimitusajaksi minunkin kohdallani tulisi 9 kk.
Joo'o, saas nähdä miten käy kun omalle autolle lupasivat 3-4kk toimitusajaksi, paras arvio oli että 12/2016 tulis auto mut näitä kun lukee niin alkaa epäilyttää 
1.6 Bi Turbo Astra K MY17 
Kyllä nuo toimitusajat ovat venyneet täysin kohtuuttomiksi. Tilattu 1.3-16 1.4 110KW led, vetokoukku, arg, polttoainekäyttöinen lisälämmitin.
Luovutuspäivä oli 15.7-16 . Auto on nyt liikkeen pihassa luovutuskunnossa mutta luovutuskiellossa( ollut n 1kk) varmaankin tuon turvatyynyn takia.
Myyjältä ei ole tullut kuin 2 kertaa koko tilausprosessin aikana infoa ja kerran kun itse yritti selvitellä toimitusta.
Opelilta tai maahantuojalta ei mitään tietoa luovutuskiellosta.
Luovutuspäivä oli 15.7-16 . Auto on nyt liikkeen pihassa luovutuskunnossa mutta luovutuskiellossa( ollut n 1kk) varmaankin tuon turvatyynyn takia.
Myyjältä ei ole tullut kuin 2 kertaa koko tilausprosessin aikana infoa ja kerran kun itse yritti selvitellä toimitusta.
Opelilta tai maahantuojalta ei mitään tietoa luovutuskiellosta.
Sinä varmaan saat omasi joulukuun puoliväliin mennessä. Ehkä siinä vaiheessa on jo fiksua odottaa tammikuun tuloa niin saa vuotta uudemman pelin alle.
Niin ja minulle kävi siten, että ostin astrat ilman vaihdokkia. Silloiset autot myytiin suoraan ja jäätiin odottamaan astroja ilman, että olisi ollut sopivaa käyttöautoa. No se saatiin ratkaistua onneksi. Toisaalta jos sinulla on kunnollinen auto alla ja hyvityshinta siitä sovittu niin ei kai ne sitä voi enää muutella ?
Niin ja minulle kävi siten, että ostin astrat ilman vaihdokkia. Silloiset autot myytiin suoraan ja jäätiin odottamaan astroja ilman, että olisi ollut sopivaa käyttöautoa. No se saatiin ratkaistua onneksi. Toisaalta jos sinulla on kunnollinen auto alla ja hyvityshinta siitä sovittu niin ei kai ne sitä voi enää muutella ?
Ei oo ainakaan minun tiedossani että kesken kaiken oltaisiin muutettu hyvitysarvoja. Kyllähän noi pitää olla sovittuna diiliä tehdessä. Itsellä ainakin oli suurpiirteinen arvio kilometreistä kun uusi auto tulee ja hyvitys oli sen mukainen.
Ja itse oon saamassa autoa nyt sitten 10.11 että ei tarvinnut odottaa sinne ensi vuoden puolelle. Aikoinaan faija jätti skoda kaupat väliin kun myyjä meinasi että katsotaan auton hyvitysarvo sitten kun uusi auto on saapunut, ja sehän on kun pitäisi lompakon auki ja väärinpäin jos siellä jotain sattuisi olemaan. Ei edennyt asiat sillon mihinkään.
Noi luovutuskielto jutut on aika jänniä. Ilmeisesti osuneet vaan tuotannossa "huonoon" kohtaan riippumatta tilausajasta ja sinne on lätkitty joko virheellistä koodia tai itse bägiä. Luin tuohon liittyen että GMllä olisi ollut GM tuotteissa ongelmana sellainen, että tietyissä olosuhteissa auto lukee tilanteen testiksi ja jättää bägit aukaisematta. Auto menee siis testitilaan. GMn uutissivulla ei ollut kyllä astraa mainittu, mutta yleisestikin näitä bägi ongelmia on alkanut olemaan enemmän julkisuudessa ja ilmeisesti koska profit. Tai sitten tää on vaan noussut mediassa ylöspäin.
Vielä lopuksi, että JES! Tervetuloa Opel, hyvästi VW!
Ja itse oon saamassa autoa nyt sitten 10.11 että ei tarvinnut odottaa sinne ensi vuoden puolelle. Aikoinaan faija jätti skoda kaupat väliin kun myyjä meinasi että katsotaan auton hyvitysarvo sitten kun uusi auto on saapunut, ja sehän on kun pitäisi lompakon auki ja väärinpäin jos siellä jotain sattuisi olemaan. Ei edennyt asiat sillon mihinkään.
Noi luovutuskielto jutut on aika jänniä. Ilmeisesti osuneet vaan tuotannossa "huonoon" kohtaan riippumatta tilausajasta ja sinne on lätkitty joko virheellistä koodia tai itse bägiä. Luin tuohon liittyen että GMllä olisi ollut GM tuotteissa ongelmana sellainen, että tietyissä olosuhteissa auto lukee tilanteen testiksi ja jättää bägit aukaisematta. Auto menee siis testitilaan. GMn uutissivulla ei ollut kyllä astraa mainittu, mutta yleisestikin näitä bägi ongelmia on alkanut olemaan enemmän julkisuudessa ja ilmeisesti koska profit. Tai sitten tää on vaan noussut mediassa ylöspäin.
Vielä lopuksi, että JES! Tervetuloa Opel, hyvästi VW!
Tilasin n. 1kk sitten 1.0 Farkun. Toimitus menee varmasti '17 puolelle.otj kirjoitti:Jos sulla on konepellissä eriste = acoustic pack, jos ei = ei acoustic packia.
Reagoin melukeskusteluun foorumeilla ja tilasin myyjäliikkeestä akustiikkamaton asennettuna konepeltiini. Löysin GM- osanumeron foorumeilta. Lysti tulee maksamaan n. 200e.
Morjesta pöytään, uusi foorumilainen ilmoittautuu.
Syssyllä tilattu Opel Astra K Innovation 1.4T Automaatti bensa.
- GB9 Ulkoväri: Mineral Black - Metalliväri
- TAPQ Innovation 4. Nahkaverhoilu - musta
- 5PC Kevytmetallivanteet, monipuolavanne, 18x7.5, 225/40
- R18 -renkaat
- AG1 Kuljettajan AGR -terveysistuin nahkaverhoiluun
- ZQ3 Mukatuva vakionopeudensäädin
- LP1Q Innovation -kampanjapaketti
- T4L IntelliLux LED Matrix -ajovalot
- CF5 Sähkötoiminen kattoluukku
- Lohkolämmitin sisätilapistokkeella
Arvioitu toimitusaika helmi-maaliskuu.
- R18 -renkaat
Syyskuun lopulla myyjä puhui että mukautuvan vakionopeudensäätimen kanssa auto tuotantoon aikaisintaan joulukuulla. Ja saman olisi aiheuttanut led-valotFreyeri kirjoitti:Morjesta pöytään, uusi foorumilainen ilmoittautuu.
- R18 -renkaat
Grandland GS Electric 73kWh 2025
Ex. Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20, Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20, Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Onko tuo siis pelkkä konepeltimatto? Akustiikkapakettiin ymmärtääkseni kuului myös paremmin topatut sisälokarit. Litrainen kone ei renkaisiin verrattuna pidä juuri meteliä normaalikierroksilla.jeppisjee kirjoitti:
Tilasin n. 1kk sitten 1.0 Farkun. Toimitus menee varmasti '17 puolelle.
Reagoin melukeskusteluun foorumeilla ja tilasin myyjäliikkeestä akustiikkamaton asennettuna konepeltiini. Löysin GM- osanumeron foorumeilta. Lysti tulee maksamaan n. 200e.
Itellä on maahantuojan mukaan akustiikka paketti mutta konepellin eriste puuttuu (my17). Tilasin itelleni sen kiinnikkeineen. Pyysin myyjältä lisätietoa mitä osanumeroita akustiikkapaketti sisältää. Tämä siksi että tietää mitä tilata jos fylliä haluaa. Enkä mä täysin luota oman paketin olemassaoloon koska se konepellin eriste puuttui.
MoiTerOpel kirjoitti:Itellä on maahantuojan mukaan akustiikka paketti mutta konepellin eriste puuttuu (my17). Tilasin itelleni sen kiinnikkeineen. Pyysin myyjältä lisätietoa mitä osanumeroita akustiikkapaketti sisältää. Tämä siksi että tietää mitä tilata jos fylliä haluaa. Enkä mä täysin luota oman paketin olemassaoloon koska se konepellin eriste puuttui.
tilasin itse erikseen konepellin eristeen asennettuna tällä osanumerolla. 39034618. Osat + asennus on n. 200e.
valitettavasti kyllä, eli vaan konepeltimatto. Täytyy puuttua noihin lokareihin vaikka myöhemmässä vaiheessa. Jos joku tietää niille osanumeroa niin voisi tietysti tilata senkin samalla?kWh kirjoitti:Onko tuo siis pelkkä konepeltimatto? Akustiikkapakettiin ymmärtääkseni kuului myös paremmin topatut sisälokarit. Litrainen kone ei renkaisiin verrattuna pidä juuri meteliä normaalikierroksilla.jeppisjee kirjoitti:
Tilasin n. 1kk sitten 1.0 Farkun. Toimitus menee varmasti '17 puolelle.
Olisi itse pitänyt hoksata nuo sisälokarit ennen roiskeläppien asennusta. Läpäthän tulee auton kylkeen kiinni jonkinlaisella liimalla joka on läpissä jo valmiina. Saattaa sisälokarien vaihto tai lisätoppaus vaatia läppien irroittamisen.jeppisjee kirjoitti: valitettavasti kyllä, eli vaan konepeltimatto. Täytyy puuttua noihin lokareihin vaikka myöhemmässä vaiheessa. Jos joku tietää niille osanumeroa niin voisi tietysti tilata senkin samalla?