Kaverilla on 2,016v ja sillä on ajettu joskus maantie ajoo 95km,ja ei ainakaan sillon vielä loppunut. Vaikka se jo vilkutti sitä bensavaloo,eli ei palanut kokoajan!
Se G Astran polttoainevalo syttyilee mun mielestä ihan omia aikojaan. Kokemuksia on kahdesta Astrasta.
Jos heti valon ensimmäistä kertaa sytyttyä menee tankille, niin sinne saa lorotella 12-15 litraa, joten ajomatkaa olis jäljellä vielä 100 - 150 kilometriä.
Se vilkkuminen vasta ärsyttääkin, koska siinä ei ole mitään loogisuutta. Vilkkumisen alkaminen kun riippuu auton asennosta ja käynnistysten määrästä....
Itse opettelin ajamaan "tuntumalta" ajetun matkan (trippimittarin) mukaan. Parhaillaan tankkasin muistaakseni 52 litraa autoon ja olin ajanut vilkkuvalla valolla hiukan alta 40km.
Täännä rupes pensa valo vilkuttaa.
Shellille noin 2km ja tankkiin meni 46 litraa ja onko tuossa 50 litran tankki. Eli sinne jää pensa valon syttyessä noin 5 litraa.
Auto on Astra G´01 1.6 16v (X16XEL)
Kun syttyy niin on muistaakseen 12l jäljellä ja vilkuttaessa taitaa olla jossain 6-7l paikkeilla. On ajettu lähes 150 km syttymisestä G 1.6 Ecolla..ja nykien asemalle;). Joskus kun parkkaa toiseen asentoon niin sammuu palanut valo(ei vilkkuva..). Mun mielestä ajossa aika 'luotettava'.
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2004-02-07 11:08 ]</font>
Mulla Calibrassa ajotietokone näytti jäljellä olevaksi matkaksi 75km kun valo alkoi palamaan, sitä ennen ei edes ollut vilkahtanut.
Taitaa toikin riippua keskikulutuksesta...