Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pk-seutun aluemiitti: 7.7. ja 17.7.2016
Nyt on tehty alustava varaus kartingin ajoon Kart'in Club Helsinkiin ( http://www.kic.fi ). Ajankohtana lauantai 20.8.2016 klo 17:30-18:30. Mukaan mahtuu enintään 15 henkilöä. Vähimmäismäärä kahdeksan osallistujaa.
Hinta 45€/henkilö.
Ohjelma menee jotakuinkin näin:
-Saapuminen ajoissa paikalle, eli 17:30 mennessä
-Tutustuminen kalustoon ja sääntöihin sekä varusteiden pukeminen
-10min harjoittelu ja aika-ajot
-20-25 kierroksen kisa
-Mahdolliset jälkipelit/jatkot joko radan saunatiloissa tai jossain muualla (ilmoittakaa halukkuutenne tähän erikseen, niin katsotaan paras ratkaisu).
Ilmoittautumiset minulle mielellään ensi viikon aikana joko yksityisviestillä tai tekstiviestillä numeroon nollaneljänolla-5768986/Jussi. Myös sunnuntain miitissä ilmoittautuminen mahdollista.
Hinta 45€/henkilö.
-20-25 kierroksen kisa
-Mahdolliset jälkipelit/jatkot joko radan saunatiloissa tai jossain muualla (ilmoittakaa halukkuutenne tähän erikseen, niin katsotaan paras ratkaisu).
Ilmoittautumiset minulle mielellään ensi viikon aikana joko yksityisviestillä tai tekstiviestillä numeroon nollaneljänolla-5768986/Jussi. Myös sunnuntain miitissä ilmoittautuminen mahdollista.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
21.8. on ratapäivä Botniaringillä ja mahdollisesti ajatetaan tuolloin Sprintti- ja Luisukunkku.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Ai hitto, enpä tajunnu tota katsoa kalenteristaJarno kirjoitti:21.8. on ratapäivä Botniaringillä ja mahdollisesti ajatetaan tuolloin Sprintti- ja Luisukunkku.
Mä sit varmaan siirrän ton ajon viikolla eteenpäin. Vai otetaanko viikkoa aiemmin?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kilvenalustalle olisi tarvetta. Saisiko sellaisen huomenna?
Tuohon minä en osaa vastata, mutta pitää tulla tänään miittiinTimba kirjoitti:Kilvenalustalle olisi tarvetta. Saisiko sellaisen huomenna?
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Yritän päästä miittiin niin suunnitellaan sitten lisää.Nalen kirjoitti:Ai hitto, enpä tajunnu tota katsoa kalenteristaJarno kirjoitti:21.8. on ratapäivä Botniaringillä ja mahdollisesti ajatetaan tuolloin Sprintti- ja Luisukunkku.ei kyllä ollu tosta puhetta sillon miitissäkään.
Mä sit varmaan siirrän ton ajon viikolla eteenpäin. Vai otetaanko viikkoa aiemmin?
Omaan kalenteriin sopii parhaiten viikko eteenpäin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Tuleeko tänään ketään? Mä oisin kyl tulossa. Nii muuten, oliko jollain joku laite millä pääsee tsekkaa mitä tuola Corsassa tapahtuu ihan livenä?
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Tulossa ehkä.
Paikalla. 
Jaha, keikkaa pukkaa...
Tulossa ollaan, mutta puolisen tuntia myöhässä. Voin napata opcomin mukaan.
koko perheen voimin.. mutta vasta puolikuuden kuuden korvilla.. eli noin 4-5 autoa meiltä tulossa
Opel Ascona C 2,0i 4D LS 1987, Opel Insignia B Sport Tourer Executive 2,0 FWD 2021.
Ei kerkiäkkään tulemaan.
Huom! Obs! Attention! Achtung!
Tapahtuman ajankohtaa siirretty viikolla eteenpäin. Oikea ajankohta 27.8.2016 klo 17:30-18:30.
Ilmoittautumiset mahdollisimman pikaisesti minulle joko yksityisviestinä tai tekstarilla numeroon nollaneljänolla-5768986/Jussi. Myös miiteissä ilmoittautuminen on mahdollista.
Mukaan mahtuu siis ensimmäiset 15 henkilöä. Loput joutuvat tyytymään kannustamaan katsomon puolelta.
Huomioikaa, että ajamaan ei ole asiaa alkoholin vaikutuksen alaisena. Huurteisten nauttiminen jääkööt jälkipeleihin.
Tapahtuman ajankohtaa siirretty viikolla eteenpäin. Oikea ajankohta 27.8.2016 klo 17:30-18:30.
Ilmoittautumiset mahdollisimman pikaisesti minulle joko yksityisviestinä tai tekstarilla numeroon nollaneljänolla-5768986/Jussi. Myös miiteissä ilmoittautuminen on mahdollista.
Mukaan mahtuu siis ensimmäiset 15 henkilöä. Loput joutuvat tyytymään kannustamaan katsomon puolelta.
Huomioikaa, että ajamaan ei ole asiaa alkoholin vaikutuksen alaisena. Huurteisten nauttiminen jääkööt jälkipeleihin.
Nalen kirjoitti:Nyt on tehty alustava varaus kartingin ajoon Kart'in Club Helsinkiin ( http://www.kic.fi ). Ajankohtana lauantai 20.8.2016 klo 17:30-18:30. Mukaan mahtuu enintään 15 henkilöä. Vähimmäismäärä kahdeksan osallistujaa.
Hinta 45€/henkilö.
-20-25 kierroksen kisa