Saa poistaa myyty

Esittele Opel-projektisi tai autosi
TURBO-URBO
'Senator'
'Senator'

Saa poistaa myyty

Viesti Kirjoittaja TURBO-URBO »

Eli pitkän suunittelunn ja pähkäilyn myöten ajattelin sittenkin tehdä sen kuuluisan projektiesittelyn kun täällä on niin hyvää porukkaa :lollis:

-Auton historiasta sen verran että trafin mukaan auto on Ruotsin tuonti ja olen kolmas yksityinen omistaja ensimmäisellä oli ollut 15 vuotta ja sitten ollut naisella 4 vuotta, nytten minulla sitten. :lol: auto on lapin auto ollut aina :)

-Auto tuli minulle viimejouluna 2015 joulukuussa muistin mukaan vaihdossa ja tykästyin autoon. Alkoi sitten vittuileen ni päätin ku ei kaupaksi mennyt että pidän itselläni ruoskittavana :ruoska:

-Auto minkä takia päätin itselläni pitää on syy siihen kun se on täysin alkuperäisessä kunnossa ja tekniikka idioottivarma 2.0l.8v

-Kuvia laittelen sitä mukaan kun ehdin laittaa.
TURBO-URBO
'Senator'
'Senator'

Re: A vectra 88 vuosimallin lumipallo

Nyt niitä kuvia sitten -(z)-

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
TURBO-URBO
'Senator'
'Senator'

Huomenna tämän hetkisestä kunnosta, näpräämistä olisi leimalle vähän mutta nytten olisi tarkoitus purkaa/myydä tekniikka poissa + sisustaa päivittää hieman. -(z)-
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Mikäs täsä se projekti oli?
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Vastaa Viestiin