Vectra c ecun vaihto
Vectra c ecun vaihto
Pitäis vaihtaa ecu ja mitä olen lueskellut niin pitäisi hommata ecu,Siru ja lukija,mutta kun aloin kirkkaan avaimen sisään niin en mä löytänyt mitään sirua..Auto on c malli ja 03 vm avain stiletti mallia..miten nyt?
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: Vectra c ecun vaihto
Taisi olla "siru" integroituna siihen avaimen piirilevylle.
Eli meniskö se kun vaihtaa koko avainperän,ja siihen perään sitte vanhasta se itse avaimen
Montako topikkia meinasit tehdä samasta aiheesta?
Tuossahan se ylempänä kadett90 toimesta sanottiin, eli siru on integroitu piirilevylle. Tarvit silloin uuden piirilevyn eli sen avaimenperän. Käsittääkseni esim. tuollaisen. Siinä toisessa, ei-stiletti-mallisessa avaimessa on irtonainen siru.
Pystyiköhän vanhat sirut/avaimet opettamaan testerillä uudelleen toiselle/uudelle ECUlle?
Tuossahan se ylempänä kadett90 toimesta sanottiin, eli siru on integroitu piirilevylle. Tarvit silloin uuden piirilevyn eli sen avaimenperän. Käsittääkseni esim. tuollaisen. Siinä toisessa, ei-stiletti-mallisessa avaimessa on irtonainen siru.
Pystyiköhän vanhat sirut/avaimet opettamaan testerillä uudelleen toiselle/uudelle ECUlle?
entiset
Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
Mutta jos katsoo ebay kittejä niin miks siellä on mittaristoa ja sulakerasiaa mukana?
Piti ihan itsekin katsoa, että mitä ihmettä nyt taas. Esim tuossa ei kyllä mitään sulakerasioita yms näy.
Mutta kuten sulle jo siellä toisessa topikissa vastattiin, niin tarkasta nyt ensin, että ne anturit on ehjät, ennen kuin alat mitään ECUja tilailemaan. Siellä myös todettiin se, että ECUun voi opettaa uusia siruja/avaimia.
Mutta kuten sulle jo siellä toisessa topikissa vastattiin, niin tarkasta nyt ensin, että ne anturit on ehjät, ennen kuin alat mitään ECUja tilailemaan. Siellä myös todettiin se, että ECUun voi opettaa uusia siruja/avaimia.
entiset
Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5