Astra g takajarrut ulisee kaarteessa vinkuu ja laahaa..
Levyjarrullinen malli ja kaksitoiminen satula.
Tiivisteet vaihdoin molempiin satuloihin ja liikkuvat erittäin hyvin.
Autoon uusittu ongelman takia myös käsijarruvaijjerit , takalevyt + palat , jarruletkut ja uudet nesteet uitettu läpi.
Poljin tuntuu normaalilta eikä ilmaruuvia avatessa ole satuloissa painetta.
Voiko poljinsylinterissä tai abs pumpussa olla vika?
Astra g takajarru ongelma
Re: Astra g takajarru ongelma
Mulla oli samaa ongelmaa, mutta zafirassa.
Rassasin kaikki liukutapit, palat, männät ja vaijerit moneenkertaan, muttei mikään auttanu, vastakun palat kuluivat, vinkuminen loppui.
Rassasin kaikki liukutapit, palat, männät ja vaijerit moneenkertaan, muttei mikään auttanu, vastakun palat kuluivat, vinkuminen loppui.
Ei johdu paloista tämä ongelma,eikä pelkästään vingu vaan ujeltaa kaartaessa. Eikä ole laakeri vika.
Ootko varma että tulee jarruista?
Aurauskulmat pielessä ja renkaat vinkuu, ja kyllä se on mahdollista, puhun kokemuksesta.
Aurauskulmat pielessä ja renkaat vinkuu, ja kyllä se on mahdollista, puhun kokemuksesta.
Uskon erittäin vahvasti tulevan jarruista koska mulla tekee C Vectran kuskinpuoleinen takajarru ihan samaa ja olen vaihtanut sinne kaiken(satula,levy,palat ja jarruletku) satulan kannaketta lukuunottamatta.Erinomaisen ärsyttävää
. Aurauksetkin on säädetty joten ei taatusti ole sieltä johtuvaa eivätkä renkaat saa tuollaista metallista kiljuntaa ja kihnutusta aikaan millään ilveellä.Palat ovat niin väljästi paikoillaan,että ne ilmeisesti kaatuvat levyä vasten kurveissa ja kihnaavat sen vuoksi.Teki tuota vanhalla jumittavalla satulalla muttei siitä näköjään päässyt eroon vaikka teki ns. täydellisen jarruremontin.Kai se pitäis hankkia vielä uudet satulan kannakkeet josko se auttaisi.Mistäköhän noita osais etsiä?Onko mentävä marmoritiskille kyselemään?
Mulla löyty ongelma. Satulassa on kolot mistä se pyöritetään sisään. Jarrupalojen tappi pitää tulla jarrumännän toiseen koloon ,jos näin ei ole niin mäntä painaa palaa kieroon.