Mites toi....?
Kerhotuotteissa olleen Baseball takin valmistus keskeytyi valmistajan kiireiden takia keväällä. Takkien toimitusajat venyivät kohtuuttoman pitkiksi(puoli vuotta) joten päätimme lopettaa yhteistyön kyseisen valmistajan kanssa. Uusi valmistaja on jo olemassa ja piakkoin kerhotakki palaa jäsentuotteisiin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hiltsu on 2004-02-03 09:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hiltsu on 2004-02-03 09:48 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hiltsu on 2004-02-03 09:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hiltsu on 2004-02-03 09:48 ]</font>
en mä tiedä miks mä tässä ny alan vinkumaan, mutta kun joku muukin on mielipiteensä tosta sanonut, niin...
takin malli on kyllä tosi siisti, mutta itte tykkäisin jostai pikkase huomaamattomammasta...jos se kissan kokonen logo selästä vaihtus esim. suht pieneen tekstiin toisen puolen rinnukseen. ei sinänsä, että häpeäisin kuuluvani autoklubiin, mutta pidän ehkä vähän huomaamattomammista vaatetuksista (merkittömistä ja kantaaottamattomista). tietty toi mun autoharrastuskin on vielä lähinnä nimellistä, niin en halua siitä mitään numeroa tehdä.
liekkö toi sit ois iso homma tehdä (nostas hintaa) kahta eri mallia noiden brodeerauksien vai mitä ovat suhteen? ...jos muilla on samanlaisia tuntemuksia?
takin malli on kyllä tosi siisti, mutta itte tykkäisin jostai pikkase huomaamattomammasta...jos se kissan kokonen logo selästä vaihtus esim. suht pieneen tekstiin toisen puolen rinnukseen. ei sinänsä, että häpeäisin kuuluvani autoklubiin, mutta pidän ehkä vähän huomaamattomammista vaatetuksista (merkittömistä ja kantaaottamattomista). tietty toi mun autoharrastuskin on vielä lähinnä nimellistä, niin en halua siitä mitään numeroa tehdä.
liekkö toi sit ois iso homma tehdä (nostas hintaa) kahta eri mallia noiden brodeerauksien vai mitä ovat suhteen? ...jos muilla on samanlaisia tuntemuksia?