Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ei ole tuommoista rajaa enää. Nykyään linkatut ja liitetiedostot skaalataan.urjaman kirjoitti: 2. Noista kuvista & liitetiedosto-ominaisuudesta... se on hieno extra jäsenille, mutta:
-1. ~800x600 ja 100kB (lukeeko toi kokoraja muuten jossain? oon sen joskus lukenut mutta nyt en löytänyt...) on rehellisesti vähän 2005, meille nörteille ehdottaisin että rajoiksi 1600 leveys ja 200kB, jos ei nyt ole ihan kilotavuista () palvelintila enää kiinni - nykyään on myös tuo mikäolikaan kuvien-näyttäjä-js etteivät ne myöskään yleensä hyppää rajusti silmille vaikka olisivatkin isompia...
Muistaakseni tämä nykyinen pienennyshomma ei ollut ihan yhteensopiva tän foorumin toisen pienennyshomman kanssa, mutta nostin hieman rajaa. (noin 500Kib)-2. Siltikään en oleta että kaikki täällä osaisivat vääntää noita kameran/puhelimensa nappaamia kuvia nettiin sopivammaksi, joten ehdotan että miten ois pieni kehitys-idea... ruxi (oletuksena päällä) että "pienennä isot kuvat" tjsp ja palvelin ajaisi niille esim jotain tän tapaista:uploadin yhteydessä jos annetaan liian iso (200kB rajan perusteella) kuva.Koodi: Valitse kaikki
convert input.jpg -auto-orient -resize '1600>' -resize 'x1600>' -quality 75 -sampling-factor 4:4:4 -strip output.jpg
Levytilaa on hyvin, mutta silti rajallinen määrä.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
... hienoa
, yritin tuota 100kB rajaa todentaakseni niin lähettää tän satunnaisen 172kB kuvan tuolla testipuolella ennen postaustani ja ei onnistunut... ei vain ilmestynyt tuohon lähetettyihin.
EDIT: niin tuo käytösjuttu on vähän höhlä, yhtä hyvin (=samoilla perusteilla) sitä bänniä pitäisi voida antaa jäsenelle kuin ei-jäsenellekkin
EDIT: niin tuo käytösjuttu on vähän höhlä, yhtä hyvin (=samoilla perusteilla) sitä bänniä pitäisi voida antaa jäsenelle kuin ei-jäsenellekkin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Täälä ku porukka kitisee linjasta jatkuvasti ni ei se sen autuaampaa ole tuolla 6070 clubin puolellakaa, sain varoituksen ku mulla oli myynti-ilmoituksia 3kpl joista kahdessa oli osittain samoja osia tarjolla
Eli ei edes ilmoitusrajat paukkunu, melkomoinen leikkikenttä näköjään. Nyt ku tästä mun kokemuksesta kerroin ni varmaan banni viuhuu
Sieläki ylläpito vois vähän kertoa tarkemmin mistä kyse, oletin vain et kyseessä tuo myynti-ilmoitukseni kun en enää aihetta löytänyt linkistä minkä mode oli laittanu. Saipahan hyvät naurut tällekki päivää et kuinka siellä homma toimii 
Ei se oo varoitus vaan huomautus. Softassa ei vaan oo erikseen huomautus vaihtoehtoa niin se annetaan varoituksena.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Vaihtaa kielipakettiin sanan "varoitus" -> "Huomautus" ja sitten se on huomautus.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Samanlainen sääntö se on rompetorilla tälläkin foorumilla että samat kamppeet saman otsikon alle ja olihan tuo ylläpito vastannut ihan julkisesti.
Eikö tuo parempi ole kun ensin huomautellaan ennen kuin bannataan.
Eikö tuo parempi ole kun ensin huomautellaan ennen kuin bannataan.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Sivuston etusivulla, vasemmassa yläkulmassa, lukee...
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1567: Undefined index: user_id
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1569: Undefined index: user_lang
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1571: Undefined index: user_dateformat
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1572: Undefined index: user_timezone
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1573: Undefined index: user_dst
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1567: Undefined index: user_id
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1569: Undefined index: user_lang
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1571: Undefined index: user_dateformat
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1572: Undefined index: user_timezone
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1573: Undefined index: user_dst
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- putkikardaani
- 'Diplomat'

Vesuri o akkoje ja raihnaste työkalu.
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Ei kyl vesuri on hyvä, just eilen aamustaa katkoin sellasella pari tuijaa (siis niitä puita en ihmisiä:-) ) ja oli mukava ku kerta huitasulla aina katki ja sitä mukaa sai heitellä kärryyn. Toi on joku vanha vesuri eikä.kertaakaan teroteltu ja vieläki noin hyväs teräs 
Tässä lueskelin näitä kommentteja kun olin jäähyllä
Mukava huomata että jäsenet saa sanoa melkein mitä vaan ilman rangasistusta mutta tavan tallaajat ei vaikka foorumin säännöt pitäis olla samat kaikille..
Olisko uudistus paikallaan? Ja ei. En laita penniäkään tähän foorumiin...
Mukava huomata että jäsenet saa sanoa melkein mitä vaan ilman rangasistusta mutta tavan tallaajat ei vaikka foorumin säännöt pitäis olla samat kaikille..
Olisko uudistus paikallaan? Ja ei. En laita penniäkään tähän foorumiin...
Oma linja on että samat rangaistukset kaikille.
Mutta kun en esimerkiksi lue yleistä keskustelua, en tiedä mitä siellä kirjoitellaan joten en ole siellä jakamassa rangaistuksiakaan.
Mutta kun en esimerkiksi lue yleistä keskustelua, en tiedä mitä siellä kirjoitellaan joten en ole siellä jakamassa rangaistuksiakaan.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Hyvä perustelu olla hoitamatta "tehtäviään"
Onhan tällä foorumilla muitakin ylläpitäjiä..
Vai onko täälä joku pieni kaveripiiri ylläpitäjien ja jäsenten kesken ettei muka huomata mitään ja ei jäsenten puheet huomioidaan heti että käyttäjät saadaan pois täältä..
Jarno varmasti osaa säännöt ulkoa. Millä tätä on perusteltu ettei aiheuta toimenpiteitä vaan kommentillasi olet viitannut kinttaalla kommenttiin jossa uhataan paloitella toinen vesurilla? Tämä mielestäni täyttää laittoman uhkauksen määritelmän?
Juho M-P kirjoitti:
Onko toisen ihmisen paloittelu vesurilla vakavampaa kuin mainoksen työntäminen hevosen perseeseen? Kummasta ansaitsee bannit?
Jarno, voisitko kommentoida?
Johon sitten kommentoitkin puhtaalla huumorilla ja sivuutit koko asian ja päästit jäsenen kuin koiran veräjästä.
Jos joku paloittelee jonkun vesurilla niin lupaan hänelle pidemmän bannin kun solvaamisestia
Hevon perse on muuten mittayksikkö.
Jos alun perin olisi kirjoitettu että hevon perseen verran muualle niin koko soppa olisi jäänyt syntymättä.
Jos minä olisin porttikiellolta palatessani tullut tänne huutelemaan että summerpartyilla pistän porukkaa vesurulla jauhelihaks niin jokainen voi miettiä olisinko lentäny takasin jäähyaitioon vai olisiko jarno vastannut minulle samalla tavalla kuin timoselle?
Thän loppuun ylläpitäjille
ootte istunu ittenne hyvään asemaan. Samallailla kuin suomen hallitus. Istuu tarpeeks hyvässä asemmassa niin ei tartte kun kerätä kermat kakun päältä
Onhan tällä foorumilla muitakin ylläpitäjiä..
Vai onko täälä joku pieni kaveripiiri ylläpitäjien ja jäsenten kesken ettei muka huomata mitään ja ei jäsenten puheet huomioidaan heti että käyttäjät saadaan pois täältä..
Jarno varmasti osaa säännöt ulkoa. Millä tätä on perusteltu ettei aiheuta toimenpiteitä vaan kommentillasi olet viitannut kinttaalla kommenttiin jossa uhataan paloitella toinen vesurilla? Tämä mielestäni täyttää laittoman uhkauksen määritelmän?
Juho M-P kirjoitti:
Onko toisen ihmisen paloittelu vesurilla vakavampaa kuin mainoksen työntäminen hevosen perseeseen? Kummasta ansaitsee bannit?
Jarno, voisitko kommentoida?
Johon sitten kommentoitkin puhtaalla huumorilla ja sivuutit koko asian ja päästit jäsenen kuin koiran veräjästä.
Jos joku paloittelee jonkun vesurilla niin lupaan hänelle pidemmän bannin kun solvaamisestia
Hevon perse on muuten mittayksikkö.
Jos alun perin olisi kirjoitettu että hevon perseen verran muualle niin koko soppa olisi jäänyt syntymättä.
Jos minä olisin porttikiellolta palatessani tullut tänne huutelemaan että summerpartyilla pistän porukkaa vesurulla jauhelihaks niin jokainen voi miettiä olisinko lentäny takasin jäähyaitioon vai olisiko jarno vastannut minulle samalla tavalla kuin timoselle?
Thän loppuun ylläpitäjille
Tarkoitatko sitä missä Timonen kommentillaan tarkoittaa että jos hänelle vittuiltaisi niin että häneltä palaisi käämi ja laittaisi vittuilijan vesurilla palasisiksi ei tee paloittelemisesta yhtään hyväksytympää vaikka hänelle vittuiltiin?Rizla^^ kirjoitti:Millä tätä on perusteltu ettei aiheuta toimenpiteitä vaan kommentillasi olet viitannut kinttaalla kommenttiin jossa uhataan paloitella toinen vesurilla? Tämä mielestäni täyttää laittoman uhkauksen määritelmän?
Ei olla eikä kerätä.Rizla^^ kirjoitti: Thän loppuun ylläpitäjilleootte istunu ittenne hyvään asemaan. Samallailla kuin suomen hallitus. Istuu tarpeeks hyvässä asemmassa niin ei tartte kun kerätä kermat kakun päältä
Kyllähän ne säännöt ovat samat kaikille, tosin tietysti yhdistyksen jäsenet tämän maksavat, joten he ovat täällä "kotonaan" ja muut käyttäjät ovat "vieraita". Tämä toki on vain viitekehys, mutta tietenkin sillä on jotain merkitystä.
Joskus tulee kaikenlaisia erimielisyyksiä tai heittoja jotka eivät edistä harrastusta eikä kenenkään mukavaa oloa, jotka olisi parempi jättää kirjoittamatta, moderaattorit niitä voivat poistella jos huomaavat. Silloin kun itse olin täällä ylläpitäjänä, en todellakaan ehtinyt kaikkea lukemaan, vaan monta kertaa joku muu oli huomannut jonkun epäkohdan. Nykyään oma roolini on toisenlainen, vaikka aiempaa suppeammat valvojan oikeudet omaan tuon nykyisenkin roolin myötä täällä.
Tärkeintä olisi, että kaikki jättäisivät kirjoittamtta kokonaan sellaiset viestit, joista joku toinen voi loukkaantua ja jotka eivät edistä siten myöskään autoharrastusta mitenkään tai edes liity siihen mitenkään.
Ja voin kyllä kertoa, että vaikka itse olen ollut täällä jopa ylläpitäjänä aiemmin, ei minunkaan mielipiteitä oteta aina huomioon...
Joskus tulee kaikenlaisia erimielisyyksiä tai heittoja jotka eivät edistä harrastusta eikä kenenkään mukavaa oloa, jotka olisi parempi jättää kirjoittamatta, moderaattorit niitä voivat poistella jos huomaavat. Silloin kun itse olin täällä ylläpitäjänä, en todellakaan ehtinyt kaikkea lukemaan, vaan monta kertaa joku muu oli huomannut jonkun epäkohdan. Nykyään oma roolini on toisenlainen, vaikka aiempaa suppeammat valvojan oikeudet omaan tuon nykyisenkin roolin myötä täällä.
Tärkeintä olisi, että kaikki jättäisivät kirjoittamtta kokonaan sellaiset viestit, joista joku toinen voi loukkaantua ja jotka eivät edistä siten myöskään autoharrastusta mitenkään tai edes liity siihen mitenkään.
Ja voin kyllä kertoa, että vaikka itse olen ollut täällä jopa ylläpitäjänä aiemmin, ei minunkaan mielipiteitä oteta aina huomioon...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70