Luisukuningatar 2012 Omega b MV6 caravan "Complexslut" -95

Esittele Opel-projektisi tai autosi
NKT
'Kadett'
'Kadett'

Re: Luisukuningatar 2012 Omega b MV6 caravan "Complexslut" -

Viesti Kirjoittaja NKT »

omega16T kirjoitti:
NKT kirjoitti:Ja ens viikonloppu on kyllä erittäin pyhitetty isolle öljyhuollolle! Ajoin Hämeenlinnasta Porvooseen niin laatikko ja perä huutaa kilpaa niin paljon ettei viitti kuunnella :lol: kylmänä äänettömät mutta kun lämpiää niin kuulostaa ihan kamalalta. Ei se seisottaminen nähtävästi hyvää tee autolle :oops:
Perä ei oo kyl mulla pitäny ylimääräistä ääntä ikinä. Olis sen kyllä kuullu kun eihän tossa ollu mulla soitintakaan.
Laatikkohan siinä piti meteliä jo mulle tullessa ja se ei ole ollu kyl mikään salaisuus kun siitä oon kertonu kyl ostajaehdokaillekin silloin ku joku on satunnaisesti autoa kyselly. Lootan ääntely oli kuulemma asettunu uusilla öljyillä mutta eihän tuota ole kyl täällä edes ajaa niillä lämpimäksi kun ei sillä ole ajettu muutenkaan kuin nuo remppa- ja katsastusreissut, yht. 12km. Mullahan on tuohon ollu varalla vain muutamia satoja kisoja ajettu laatikko odottamassa vaihtoa joten en tuolle nykyiselle antanu muuta kuin selkäsaunaa :D
Mulle tuli laatikon ääntäminen vähän yllätyksenä mutta eipä nuo ehjät askit onneks kovin paljoo maksa jos sattuu räjähtämään...eli eiköhän jatketa sitte vaan samalla linjalla että ajetaan vika ulos! :ruoska: Se perän ääntäminen varmaan kyllä lähtee öljynvaihdolla jos se lukkokin alkais pitelemään. Täytyy vielä käydä se lisäaine hakemassa marmorilta kun tässä ehtii... Ratti ja keskiö saapui tänään eli ruuat naamaan ja laukaseen airbägi naamalle---->
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Sehän se vähän on ku ei auton myyjäkään ole tienny autosta muuta kuin sen mitä on itte huomannu laittaessaan leima ja myyntikuntoon. On multa jotku kyselly suoraanki autosta ja melko pitkän romaanin mä oon siitä kirjotellukin sisältäen kaikki pienimmätkin viat mitä oon vaan mieleen tullu koska turhahan niitä on salailla. Tule ku paskan maku suuhun molemmille sit jos jotain pommia myy ehjänä. Mulle ainakaan ei viat ole ikinä ollu este kaupan teolle vaan tieto niistä on vaan helpottanu sitä ni ei tarvi arvailla mitä tarvii korjata ja mitä ei.

Sait yv:llä sen saman tekstin mitä oon autosta kiinnostuneille kirjottanu. osa sen tekstin vioista on korjattukin, osa ei mutta ainakin saat tietoa mitä on tehty ja mitä ollu tekemättä. On siellä varmaan jotain positiivisiakin juttuja :D

Ootko ne linkit saanu mistä löytyy kuvia puuhasteluista ja nuo muutama video radalta?
Todennäköisesti väärässä.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Mutta ei kait oikeasti tämän ikäisistä ja hintaista autoista nyt enempiä niin myyjään kun ostajankaan pidä ihmetellä.. Uusia saa kaupasta ja vanhoissa on vikoja. Ostin minäkin auton josta vuotikin kampuran stefa ja pissapoikaan ei voi laitaa kun litran nestettä mutta minkäs sille voi.
blex84
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja blex84 »

Koko kylän vanhoja huo..a jokainen käynyt polkeen jo tätäkin 20vuotta, vikoja ja ominaisuuksia löytyy aina vanhoista autoista, voin sanoa kokemuksella kun vasta 80autoa omistanut. Olen itse tehnyt päätöksen että tutuille ja sukulaisille en myy autoa jos sattuukin joku hajoaa niin siitä saa kuulla. Autohan on rakennettu ja suunniteltu että kymmenen vuotta ajetaan ja sitten prässiin mutta täällä niin tyyriitä nuo romut kiitos verotuksen. Ruotsista esim vuoden 2003 omegan saa reilulla tonnilla ja ovat siihen rahaan siistejä ei hinnat alkaen malleja
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Ei kannata myydä tutuill yhtään mitään, itse päätin näin kun tuntuu että pilkkahintasis hiluis pitäs olla takuu ja ressataan perään. Mielummin heitän vaikka roskikseen jos jostain halvasta oon luopumas ja sukulainen tai tuttu kyselee :)
NKT
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja NKT »

Joo en mä sitä sano etteikö vikoja sais vanhassa autossa olla koska niitä on uusissakin ihan yhtälailla ja monissa jopa enemmänkin. Kyllähän tää on lähtökohtasesti oikein hyvä peli kun kattoo auton ikää. :thumbsup: Ja kuten sanottu niin talvi ja takaveto on se juttu mitä tältä hankinnalta hain :D Kesää varten on sitte sellanen auto oottamassa mistä en kehtaa ees täällä foorumilla mainita :roll: :lol: Youtubesta taisin jotain videoita löytää mutta en tiiä sitte oliko samoja..?
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Mulla vois olla sulle ehjä ilmastoinnin kompura jos tarvetta. Myös muuta satunnaista hilpettä löytyy
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
NKT
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja NKT »

Ari-S kirjoitti:Mulla vois olla sulle ehjä ilmastoinnin kompura jos tarvetta. Myös muuta satunnaista hilpettä löytyy
Vieläks sulla olis kompura? Kesä tulee :D
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Vielähän toi pitäs tuolla olla
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin