Suosittele autopesulaa Vantaalta ja lähiseutu.

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
masterboy
'Kadett'
'Kadett'

Suosittele autopesulaa Vantaalta ja lähiseutu.

Viesti Kirjoittaja masterboy »

Niin, laiskana ja uusavuttomana luuserina(säästin teiltä haukkumiset) mielelläni pesettäisin autoni ammatilaisella. Tähän asti olen käyttänyt lähinnä balkanilaisten edullisempaa palvelua mutta uuden auton myötä kanta-suomalaisen ylläpitämä ja laatu kiinnostaa enemmän kuin pari kympin säästö.
Niinkuin otsikossa jo kerroin asiani mutta pesulahan sijaintihan saa olla vähän kauempaakin Vantaalta...järvenpäässä kuulemma cleanwheel autopesula täyttäisi "kotimaisuus&laatu" ehtoni mutta jos lähempää löytyisi niin hyvä
JykäR
'Kadett'
'Kadett'

Re: Suosittele autopesulaa Vantaalta ja lähiseutu.

Viesti Kirjoittaja JykäR »

Koivukylän Citimarketin parkkihallissa pesetän itse autoni. Omistajasta ei tietoa mutta ainakin työntekijät ovat suomalaisia ja tekevät hyvää jälkeä järkihintaan. Ainoa huono puoli on et joutuu useasti jonottamaan tunnista muutamaan, päivällä kun menee niin pääsee nopeemmin pesettämään autonsa.
SportsT_Innovation
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SportsT_Innovation »

Tuossa Citymarketin parkkihallissa olen itsekin käyttänyt ja hyvää jälkeä tekevät ja ovat kyllä osaavan oloista porukkaa. Toinen erittäin hyvä paikka on Stuster myyrmäessä. Hieman vaikeampi ehkä saada aikoja, mutta tekevät todella hyvää jälkeä. Nykyisen autoni olen käyttänyt siellä muun muassa maalipinnan pinnoituksessa ja lopputulos oli enemmän kuin hyvä. :worship:
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mikä estää menemästä Ilolan Apsiin automaattipesuun, ensin liittyy Pesuklubiin ja sen vahapesun tms. saa vähän yli kympillä :o
Jape76
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jape76 »

Käytin auton juuri kovavahauksessa Autopesu Belissä Vantaan Kolohongassa. Hyvää jälkeä tuli ja yrittäjä vaikutti ammattitaitoiselta. Hintaan sisältyi myös kynnyskoteloiden päältä (ovien alta) käsittely ja mattojen pesu. Lisäksi käytössä olivat laadukkaat AutoGlym:n tuotteet. Hinta oli pk-seudulla tyypillinen vähän päälle satkun (sain vähän tingittyä), mutta nettisivuilla oli alkukeväästä ollut tarjous 99€. Voin kyllä yhden kerran perusteella suositella.

Aiempi kokemus on Hgin Malminkartanon Kauramäki Car Clean:n kovavahaus viime vuodelta. Sielläkään ei työn jäljessä ollut moittimista, mutta ehkä vahan laatu ei ollut niin hyvä ja ovien alta eivät tehneet. Hinta oli tasan satanen. Näistä kahdesta menisin uudestaan Beliin.
VW Tiguan eHybrid -21
ex. Opel Astra Sports Tourer Innovation 1.4 A 110 kW -18
ex. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 125 kW -15
ex. Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0 CDTI 118 kW -11
ex. Opel Astra Wagon Enjoy 1.9 CDTI 88 kW -08
Vastaa Viestiin